پدیده های آب و هوایی بیماری های پوستی را تشدید می کند

مطالعات اخیر دانشمندان از تاثیر تغییرات آب و هوایی روی بیماری های پوستی حکایت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پژوهشگران دانشگاه وندربیلت مطالعاتی را با هدف تاثیر تغییرات آب و هوایی روی بیماری های پوستی انجام دادند. در این مطالعه مشخص شد پدیده های آب و هوایی می تواند بیماری های […]

مطالعات اخیر دانشمندان از تاثیر تغییرات آب و هوایی روی بیماری های پوستی حکایت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پژوهشگران دانشگاه وندربیلت مطالعاتی را با هدف تاثیر تغییرات آب و هوایی روی بیماری های پوستی انجام دادند. در این مطالعه مشخص شد پدیده های آب و هوایی می تواند بیماری های پوستی را تشدید کند‌. این محققان در مورد خطر پوست بدن در تغییرات آب و هوایی شدید هشدار دادند.

محققان دانشگاه واندربیلت می گویند افزایش رویدادهای آب و هوایی با افزایش خطر ابتلا به بیماری های پوستی همراه است. مشکلات پوستی نسبت به تغییرات آب و هوا بسیار حساس هستند و بلایای طبیعی مانند سیل، طوفان و یا خشکسالی می تواند مشکلات پوستی جزئی را را افزایش دهند. آوا پارکر، محقق ارشد این مطالعه می گوید: در این مطالعه تلاش شد تا اطلاعات کلی در رابطه با تشدید بیماری های پوستی و ارتباط آن با آب و هوا به متخصصان پوست داده شود. اما از وسعت تاثیرات آب و هوا بر بیماری های پوستی تعجب کردیم.

محققان ۲۰۰ مقاله در رابطه با اثر آب و هوا روی پوست را مورد مطالعه قرار دادند. در این بررسی مشخص شد برخی از آنها مانند سیل می تواند به زخم های آسیب زا، عفونت های باکتریایی و یا قارچی منجر شود. علاوه بر آن درماتیت تماسی نیز از دیگر اثرات سیل محسوب میشود. زیرا در آن آلودگی هایی مانند فاضلاب، آفت کش ها و کودها نیز وجود دارند. دود ناشی از آتش سوزی نیز می تواند در بزرگسالان ایجاد اگزما کند‌. حتی قرارگیری در معرض این دود ممکن است به ایجاد یا تشدید آکنه منجر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال