طراحی سایتی برای ردیابی بیماران کرونایی توسط بنیانگذاران اینستاگرام

بنیانگذاران اینستاگرام که از فیسبوک جدا شده اند بار دیگر همکاری خود را آغاز کرده اند. این بار این دو نفر تلاش کرده اند تا سایتی برای ردیبابی بیماران کرونا و شیوه انتشار انها تهیه کنند. مدل های تحلیلی آنها می تواند نشان دهنده میانگین افرادی باشد که توسط یک نفر بیمار مبتلا شده اند. […]

بنیانگذاران اینستاگرام که از فیسبوک جدا شده اند بار دیگر همکاری خود را آغاز کرده اند. این بار این دو نفر تلاش کرده اند تا سایتی برای ردیبابی بیماران کرونا و شیوه انتشار انها تهیه کنند. مدل های تحلیلی آنها می تواند نشان دهنده میانگین افرادی باشد که توسط یک نفر بیمار مبتلا شده اند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از TechCrunch، سایت Rt.live که توسط مایک کریگر و کوین سیستروم بنیانگذاران اینستاگرام طراحی شده سرعت شیوع بیماری را بر اساس یک متغیر خاص نمایش میدهد. این متغیر همان میانگین افرادی هستند که توسط یک بیمار مبتلا شده اند. بالابودن عدد این متغیر نشان دهنده پیشروی بیماری و کم بودن آن نشان از پیروی خواهد داشت. فیلتر نتیجه نیز می تواند این نتیجه گیری را برای هر منطقه بصورت جدا نشان دهد.

کریگر در مورد طراحی این سایت می گوید: در این سایت سعی شده تا نرغ متغیر سرایت نشان داده شود که درک موثری برای بیماری کووید 19 خواهد بود. همکاری ما توانست ایده را به اجرا تبدیل کند. کوین سیستروم پیش از این داده های مربوط به این متغیر و محاسبات آن را منتشر کرده بود. اما اکنون این محاسبات به شکل بصری در این سایت در دسترس است. اطلاعات کاربردی نیز از COVID Tracking Project دریافت شده است.

این سایت کمک بزرگی به نشان دادن نتایج حاصل از فاصله گذاری اجتماعی کرده و بدین ترتیب مردم به قرنطینه و در خانه ماندن تشویق می شوند. همچنین متغیر موجود در محاسبات اوج گیری دوباره ویروس را مشخص خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال