بروز مشکل عجیب در Google Messages

اخیرا برخی از کاربران از بروز مشکل در Google Messages خبر داده اند. برخی ازکاربران گزارش داده اند که برخی از پیام های آنها در قسمت پیام های دریافتی بدون هیچ دلیلی و بطور ناگهانی پاک شده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از mspoweruser، پیام های دریافتی توسط […]

اخیرا برخی از کاربران از بروز مشکل در Google Messages خبر داده اند. برخی ازکاربران گزارش داده اند که برخی از پیام های آنها در قسمت پیام های دریافتی بدون هیچ دلیلی و بطور ناگهانی پاک شده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از mspoweruser، پیام های دریافتی توسط کاربران درقسمت Google Messages بصورت حروف درهم ریخته و در حالی که نام مخاطب ارسال کننده نامشخص است، دریافت شده بودند. بنظر میرسد که این موضوع به یک مشکل بزرگ نرم افزاری مربوط باشد. اما گوگل هنوز علت این مشکل را پیدا نکرده است و حتی واکنشی هم نسبت به این موضوع نداته است. در حال حاضر کاربران باید با این مشکل بسازند یا از نرم افزار دیگری برای ارسال پیام استفاده کنند.

دریافت پیام های اشتباهی و بصورت نامفهوم در Google Messages باعث میشود که کلیه پیام های دریافتی کرش کرده و تمامی پیام های آرشیو شده در آن بطور کامل پاک شوند. برنامه  SMS Organizer مایکروسافت می تواند جایگزین مناسبی برای استفاده کاربران باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال