رونمایی وسترن‌دیجیتال از اولین هارد درایو 14 ترابایتی جهان

شرکت Western Digital در چند ماه گذشته مشغول طراحی و ساخت اولین هارد کاملاً SSD و حافظه SD با حافظه‌ی یک ترابایت بوده است. حالا این شرکت درحال ثبت رکوردی دیگر با ساخت بزرگترین حافظه‌ی ذخیره‌سازی اطلاعات در دنیا با نام Ultrastar He12 و ظرفیت 14 ترابایت است. امکان تست این هارد جدید درحال‌حاضر برای […]

شرکت Western Digital در چند ماه گذشته مشغول طراحی و ساخت اولین هارد کاملاً SSD و حافظه SD با حافظه‌ی یک ترابایت بوده است. حالا این شرکت درحال ثبت رکوردی دیگر با ساخت بزرگترین حافظه‌ی ذخیره‌سازی اطلاعات در دنیا با نام Ultrastar He12 و ظرفیت 14 ترابایت است.

امکان تست این هارد جدید درحال‌حاضر برای برخی از مشتریان شرکت که نیاز به هاردی کوچک با ظرفیتی بالا دارند، فراهم شده است. در طراحی و ساخت این هارد جدید، از هلیوم برای طول عمر بیشتر استفاده شده است. البته هدف اصلی از ساخت این هارد استفاده در دیتاسنتر‌ها و سایر استفاده‌های خاص بیان شده است. به بیانی دیگر باید گفت که بهتر است انتظار وجود این هارد را در سیستم بازی بعدی خود نداشته باشید.

در ادامه و در کنار این دستگاه، هارد Ultrastar HGST He12 با ظرفیت 12 ترابایت نیز درحال آزمایش است . هردو محصول جدید وسترن دیجیتال سال آینده برای خرید کاربران در بازارها موجود خواهند بود ولی به‌هیچ‌عنوان نباید انتظار قیمت پایین از آن‌ها داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال