منتظر معرفی چه محصولاتی از اپل در سال ۲۰۲۱ باشیم؟

اپل در سال گذشته میلادی محصولات جذابی مانند آیفون 12 و اپل واچ سری ۶ به همراه آیپد های جدید و مک های مجهز به چیپ M1 را رونمایی کرده بود. بنابراین بسیاری از کاربران احتمال می دهند در سال ۲۰۲۱ نیز محصولات دیگری از این شرکت معرفی شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

اپل در سال گذشته میلادی محصولات جذابی مانند آیفون 12 و اپل واچ سری ۶ به همراه آیپد های جدید و مک های مجهز به چیپ M1 را رونمایی کرده بود. بنابراین بسیاری از کاربران احتمال می دهند در سال ۲۰۲۱ نیز محصولات دیگری از این شرکت معرفی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در سال ۲۰۲۱ اپل مک های جدید خود را مجهز به چیپ M1 عرضه خواهد کرد. طبق گفته های مینگ چی کو، اپل از مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی خود در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ رونمایی می کند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ظاهر و یا طراحی این مک‌بوک ها منتشر نشده است. اما احتمال می‌رود سایز آن ها 13.3 بوده و با حاشیه های کمتری نیز عرضه شوند. همچنین احتمال دارد فناوری های جدیدی مانند فیس آیدی و یا پشتیبانی از شبکه 5G نیز به این دستگاه ها اضافه شود.

 اپل نسل جدید آیپد پرو خود را نیز در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد. این آیپد ها مجهز به پنل های با نمایشگر OLED بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار خواهند بود. علاوه بر آن پشتیبانی از شبکه 5G نیز به این تبلت ها اضافه خواهد شد. چیپ A14 Bionicن یز همانند محصولات قبلی با آیپد پرو ۲۰۲۱ نیز همراه خواهد بود.

منتظر معرفی چه محصولاتی از اپل در سال ۲۰۲۱ باشیم؟

منتظر معرفی چه محصولاتی از اپل در سال ۲۰۲۱ باشیم؟

نسل جدید اپل واچ ۲۰۲۱ احتمالاً با طراحی بهتر و اضافه شدن قابلیت هایی مانند مدیریت سلامت در اواخر ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. نسل جدید ایرپاد پرو نیز با قابلیت نویز کنسلینگ در سال جدید میلادی رونمایی می شود. محصول جذاب دیگر اپل، آیفون ۱۳ خواهد بود که با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و در چهار نسخه عرضه خواهد شد. برخی شایعات به حذف پورت در آیفون ۱۳ اشاره دارند. اما در حال حاضر نمی توان این موضوع را تایید کرد. از دیگر محصولات احتمالی قابل عرضه اپل در سال ۲۰۲۱ به اسپیکر هوشمند و اپل تی وی نسل جدید نیز می توان اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال