چه محصولاتی از اپل در رویداد آنلاین شهریور معرفی خواهند شد

بلومبرگ برخی از محصولات احتمالی اپل که در مراسم آنلاین شهریور ماه این شرکت معرفی خواهند شد را منتشر کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراسم معرفی محصولات اپل هرساله قبل از شروع فصل پاییز برگزار می‌شود و در آن برخی از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد. مارک گرمن […]

بلومبرگ برخی از محصولات احتمالی اپل که در مراسم آنلاین شهریور ماه این شرکت معرفی خواهند شد را منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراسم معرفی محصولات اپل هرساله قبل از شروع فصل پاییز برگزار می‌شود و در آن برخی از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد. مارک گرمن از بلومبرگ برخی از محصولات احتمالی این شرکت را به صورت فهرست وار ارائه کرده که در آن محصولاتی مانند آیپد مینی ۶ و ایرپاد نسل ۳ دیده می‌شود.

یکی از مهمترین محصولات اپل که در این مراسم رونمایی خواهد شد سری آیفون ۱۳ است. تاکنون خبر های بیشماری در مورد مشخصات فنی آیفون ۱۳ اپل منتشر شده اکنون نیز عرضه رسمی آن در این مراسم مورد تایید قرار گرفته است. این آیفون ها که از خانواده S خواهند بود نام آیفون ۱۳ را به همراه خواهند داشت. همچنین در این آیفون ها از تراشه‌ی A15  و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده شده است.

محصول دیگر اپل در این مراسم احتمالاً اپل واچ سری ۷ خواهد بود. در این سری از اپل واچ احتمالاً تغییرات ظاهری مربوط به نمایشگر و فریم را انتظار خواهیم داشت. در این ساعت هوشمند از تراشه S7 با مصرف انرژی کمتر نسبت به مدل های قبلی و قدرت پردازشی بالاتر روبرو خواهیم شد. احتمال دارد اپل ویژگی های دیگری مانند Time to Walk برای مشترکان اپل فیتنس پلاس و دو کلاس جدید Time to Run و Meditations صوتی را در اپل واچ سری ۷ ارائه کند.

محصول دیگر ایرپاد ۳ اپل است. احتمال عرضه آن در مراسم پیش رو بسیار زیاد خواهد بود. بلومبرگ نسل بعدی ایرپاد های اپل را با تغییرات ظاهری نسبت به مدل استاندارد همراه دانسته و گفته است با ایرپادهای بعدی بدون ANC خواهد بود.

آیپد مینی 6 محصول دیگری است که قرار است نسخه جدیدی از بازطراحی آن در این مراسم عرضه شود. احتمالاً پردازنده این آیپد از نوع A15 خواهد بود که با لیتوگرافی ۵ نانومتری پلاس TSMC ساخته شده است.

آخرین محصول که احتمال معرفی آن در رویداد ماه سپتامبر اپل بسیار پایین است مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه M1X  است که  به گفته گرمن امکان دارد این دو مک بوک در یک رویداد جداگانه عرضه شوند.