ایلان ماسک در توئیتر چه اهدافی را دنبال می کند

برخی برنامه ها و جاه طلبی های ایلان ماسک برای شبکه اجتماعی توییتر در جلسه با سرمایه گذاران اعلام شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در جلسه با سرمایه گذاران افزایش تعداد کاربران و درآمد این شبکه اجتماعی را به عنوان برنامه های اصلی خود معرفی کرده است. به […]

برخی برنامه ها و جاه طلبی های ایلان ماسک برای شبکه اجتماعی توییتر در جلسه با سرمایه گذاران اعلام شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در جلسه با سرمایه گذاران افزایش تعداد کاربران و درآمد این شبکه اجتماعی را به عنوان برنامه های اصلی خود معرفی کرده است. به نظر می رسد مدیرعامل اسپیس با پرداخت مبلغ ۴۴ میلیارد دلار برای این پلتفرم به دنبال جریان درآمدهای بالا خواهد بود. با وجود درآمد ناچیز ۵ میلیارد دلاری توییتر در سال گذشته ایلان ماسک قصد دارد تا سال ۲۰۲۸ این رقم را به ۲۶.۴ میلیارد دلار برساند. یعنی درآمد این شبکه اجتماعی طی ۶ سال حدود ۵ برابر شود.

 علاوه بر آن ماسک قصد دارد وابستگی به تبلیغات را به شدت کاهش داده و تا سال ۲۰۲۸ درآمد خود از تبلیغات را به مبلغ ۱۲ میلیارد دلار برساند و از طرفی درآمد دریافتی از سرویس حق اشتراک نیز ۱۰ میلیارد خواهد شد. این در حالی است که توییتر در سال 2020 حدود ۹۰ درصد درآمد خود را تنها از طریق تبلیغات به دست آورده بود.

 از دیگر برنامه های ماسک برای توییتر تا سال ۲۰۲۸ افزایش تجارت پرداخت درآمد است که تا آن زمان به ۱.۳ میلیارد دلار خواهد رسید. ماسک برای افزایش تجارت پرداخت ها در توییتر نیز برنامه هایی در سر دارد. همچنین با اعمال تغییرات مد نظر خود میانگین درآمد حاصل از هر کاربر را تا سال ۲۰۲۸ به 30.22 دلار خواهد رساند. مهمترین هدف ماسک در توییتر افزایش تعداد کاربران آن است اکنون این پلتفرم ۶۰۰ میلیون کاربر دارد و ماسک قصد دارد تا سال ۲۰۲۸ آن را به ۹۳۱ میلیون برساند. تعداد مشترکان محصول ناشناخته ای به نام X نیز به ۱۰۴ میلیون نفر خواهد رسید. البته هنوز ماهیت این محصول مشخص نشده است.

همچنین تا سال ۲۰۲۵ تعداد کارمندان این شرکت نیز به ۱۱ هزار و ۷۲ نفر افزایش می‌یابد و این در حالی است که تعداد کارمندان کنونی این کمپانی حدود ۷۵۰۰ کارمند است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال