قابلیت های جدید سرویس Super Follows توییتر کدامند

توییتر اعلام کرد قابلیت های جدیدی را به سرویس Super Follows اضافه خواهد کرد. به همین دلیل طی گزارشی جدید ویژگی های انحصاری و جدیدی برای این سرویس پولی منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در توییتر قابلیتی به نام Super Follows وجود دارد که کاربران می‌توانند با پرداخت ماهانه […]

توییتر اعلام کرد قابلیت های جدیدی را به سرویس Super Follows اضافه خواهد کرد. به همین دلیل طی گزارشی جدید ویژگی های انحصاری و جدیدی برای این سرویس پولی منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در توییتر قابلیتی به نام Super Follows وجود دارد که کاربران می‌توانند با پرداخت ماهانه ۴.۹۹ دلار دسترسی به برخی محتوای اختصاصی را انجام دهند. در واقع این قابلیت تنها در اختیار کسانی خواهد بود که هزینه این دسترسی را پرداخت کرده باشند.

اکنون توییتر اعلام کرده سرویس Super Follows به قابلیت جدیدی مجهز شده که در صورت مواجهه کاربر با یک محتوای انحصاری اطلاعیه ای را برای وی ارسال می کند تا شخص اشتراک موردنظر را تهیه کند. بدین ترتیب تنها افرادی که این هزینه را پرداخت کرده باشند می توانند به محتوای مورد نظر دست پیدا کنند. همچنین دسترسی ویژه نیز برای این کاربران در بخش هایی مانند Spaces و خبرنامه Fleet در نظر گرفته شده است.

دیگر تغییر مربوط به توییتر همان قابلیت واکنش  Reactionsاست. به طوری که کاربر می تواند علاوه بر لایک ایموجی های بسیاری را در رابطه با توییت مورد نظر اعمال کند. پس از اعلام آزمایش چنین قابلیتی در توییتر اینستاگرام نیز اعلام کرده قصد دارد قابلیت استوری های انحصاری را به طور عمومی در دسترس کاربران قرار دهد. این قابلیت نیز قرار است تنها به کاربرانی که هزینه اشتراک پرداخت می کنند اجازه دهد تا به محتواهای ویژه محتواسازان دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال