نظارت از راه دور چه تاثیری در پیشرفت کسب و کار شما دارد؟

بخشی از دلیل رشد یک کسب و کار موفق، پذیرش اهمیت فناوری و تکنولوژی می باشد؛ حتی مغازه ها، رستوران ها و سایر مکان های خرده فروشی نیز احتیاج به فناوری دارند. یک سیستم مدیریتی امنیتی می تواند برای کسب و کار های بزرگ ارزش زیادی داشته باشد؛ اما همچنین این سیستم برای پیشرفت خرده […]

بخشی از دلیل رشد یک کسب و کار موفق، پذیرش اهمیت فناوری و تکنولوژی می باشد؛ حتی مغازه ها، رستوران ها و سایر مکان های خرده فروشی نیز احتیاج به فناوری دارند. یک سیستم مدیریتی امنیتی می تواند برای کسب و کار های بزرگ ارزش زیادی داشته باشد؛ اما همچنین این سیستم برای پیشرفت خرده فروشی ها یا رستوران ها ارزش بسیار بیشتری دارد.

اگر علاقمند به بررسی ویژگی های هوش مصنوعی تجهیزات امنیتی و تاثیر آنها روی پیشرفت و توسعه کسب و کار خود دارید، به صفحه دوربین مداربسته در وبسایت دوربین مارکت که لیست قیمت دوربین مداربسته نیز در آن مورد بررسی قرار گرفته است، مراجعه کنید. در این مقاله نگاهی به پنج مورد از مهم ترین دلایلی که چرا کسب و کار ها به دوربین های مداربسته احتیاج دارند.

5 دلیلی که شما به یک سیستم نظارت امنیتی هوشمند نیاز دارید.

راه اندازی یک سیستم که امکان نظارت تصویری منطقه مورد نظر را از راه دور داشته باشد، می تواند هماهنگی تلاش ها و اقدامات مربوط به نظارات را فراهم کند. با این حال، مزایای داشتن یک سرویس امنیتی تصویری به همینجا ختم نمی شود.

  1. چندین مکان را همزمان مدیریت کنید.

یکی از بزرگ ترین مزایایی که استفاده از دوربین مداربسته برای کسب و کار ها دارد این است که می توانید چندین مکان را به طور همزمان مدیریت کنید. این امر تنها با کمک یک سیستم نظارت تصویری از راه دور، امکان پذیر می باشد؛ چرا که تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها، می توانند از طریق اینترنت با هر دستگاهی به اشتراک گذاشته شوند؛ بنابراین می توانید به اطلاعات سیستم های امنیتی خود در هرمکان و هرزمانی دسترسی داشته باشید. معمولا بیزینس هایی که چندین مکان دارند، دیر یا زود نیاز خود به دوربین مداربسته را احساس خواهند کرد.

  1. در برابر کلاهبرداری و سرفت از کسب و کار خود محافظت کنید.

با سیستم مدیریتی امنیت با کیفیت بالا با کمک شواهد ویدیویی و تصاویری که دریافت می کنید، می توانید از مکان ها و منطقه های موردنظر خود در برابر تهدیداتی مانند کلاهبرداری و سرقت محافظت کنید. به عنوان مثال وجود دوربین های مداربسته به شما کمک می کند تا از حضور مجرمان فرصت طلب جلوگیری کنید و یا از کسب و کار خود در برابر سرقت هایی که ممکن است توسط کارمندان خودتان نیز انجام شود، محافظت کنید.

دوربین مدار بسته

برای بزرگنمایی کلیک کنید

به عنوان مثال بخشی از مشکلات یک رستوران سرقت غذا، سرقت پول نقد توسط کارمندان در زمان آنتراک، گزارش های نادرست هنگام زمان ناهار و… می باشد که تمامی آنها با نصب دوربین مداربسته حل خواهند شد. به طور کلی از دوربین های مداربسته می توانید برای شناسایی هر جنایت و سرقتی استفاده کنید.

  1. تامین امنیت کارمندان

درست است که محافظت از کسب و کار و امنیت مکان بیزینس اهمیت بسیاری دارد؛ اما شما باید امنیت کارمندان خود را نیز تامین کنید و دوربین مداربسته می تواند به شما در این امر کمک کند. زمانی که کارمندان شما مطلع هستند که مکانی که در آن مشغول کار هستند مجهز به دوربین مداربسته است، احساس ناامنی نمی کنند. به خصوص در زمانی که محل کار خلوت و ساکت می باشد.

به غیر از خطراتی که ممکن است از سمت مجرمان برای کارمندان ایجاد شود، دوربین مداربسته می تواند به اجرای قوانین محل کار نیز کمک بسیاری کند. به عنوان مثال در زمان شیوع ویروس کرونا با کمک دوربین مداربسته می توانید پوشیدن ماسک و رعایت فاصله‌ی اجتماعی بین کارمندان را کنترل کنید.

  1. از داده ها و اطلاعات خود محافظت کنید.

با روش های قدیمی امنیتی، مشکلات زیادی اطلاعات شما را تهدید می کند. از آسیب فیزیکی به فناوری های ذخیره سازی اطلاعات گرفته تا خرابی هارد دیسک. این امر باعث می شد تا هنگامی که به فیلم روز خاصی از یک اتفاق خاص نیاز بوده است، دسترسی به فیلم امکان پذیر نباشد؛ اما با دوربین های مداربسته نسل جدید، اطلاعات در یک فضای ابری ذخیره می شوند؛ بنابراین شما همیشه به داده ها و اطلاعات ثبت شده توسط دوربین دسترسی خواهید داشت.

دلیل دیگری که کسب و کار ها به سرمایه گذاری در زمینه نصب دوربین مداربسته نسل جدید نیاز دارند، به صرفه بودن این تجهیزات امنیتی می باشد. برای نصب تجهیزات قدیمی تر، شما نیاز به صرف هزینه برای دوربین ها، نرم افزار های مورد نیاز آنها، دستگاه های ذخیره سازی و… داشتید؛ اما یک سیستم مدیریتی امنیتی که در فضای ابری داده های خود را ذخیره می کند، هزینه های اولیه بسیار کمتری دارد.

  1. قیمت دوربین مداربسته

    برای بزرگنمایی کلیک کنید

    رشد قابل توجهی را در کسب و کار خود تجربه خواهید کرد.

به دلیل اینکه با نصب دوربین های مداربسته که داده های خود را در فضای ابری ذخیره می کنند، هزینه های اولیه بسیار کمی را برای تامین امنیت مکان و البته افراد داخل محل کار خود صرف می کنید، به سرعت شاهد پیشرفت کسب و کار خود خواهید بود؛ چرا که از کلاهبرداری و سرقت در محل کار خود جلوگیری می کنید.

سخن پایانی دوربین مارکت

5 مورد از مهم ترین دلایلی که به تجهیزات امنیتی از جمله دوربین مداربسته احتیاج دارید اشاره کردیم. اگر تصمیم به تهیه‌ی دوربین های مداربسته گرفتید، بهتر است قبل از خرید دوربین در ابتدا محصولات بهترین شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دوربین مارکت فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش تجهیزات امنیتی هوشمند می باشد که قادر است با مشاوره رایگان شما را در مسیر تهیه‌ی مناسب ترین دوربین مداربسته برای رفع نیازتان همراهی کند. برای مراجعه به فروشگاه دوربین مارکت به آدرس doorbinmarket.com مراجعه کنید.