هکرها چه استفاده هایی از سوابق پزشکی خواهند کرد

هکرها علاقه بسیاری به سوابق و اطلاعات پزشکی بیماران دارند. بسیاری از این اطلاعات در پایگاه های داده اینترنتی نگهداری میشوند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از آسین ایج ، هکرها داده های پزشکی بیماران را همچون اطلاعات کارت های بانکی با ارزش دانسته و علاقه زیادی به سرقت آنها […]

هکرها علاقه بسیاری به سوابق و اطلاعات پزشکی بیماران دارند. بسیاری از این اطلاعات در پایگاه های داده اینترنتی نگهداری میشوند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از آسین ایج ، هکرها داده های پزشکی بیماران را همچون اطلاعات کارت های بانکی با ارزش دانسته و علاقه زیادی به سرقت آنها دارند. شرکت کسپراسکای که در زمینه محافظت از اطلاعات سایبری تلاش میکند طی تحقیقات خود به نتایج مهمی دست یافت. این شرکت معتقد است که هکرها تلاش های مخرب و گسترده ای را برای بدست آوردن اطلاعات بیماران انجام میدهند.

بسیاری از دستگاههای بیمارستان ها که تحت شبکه کار میکنند در معرض خطر حمله هکرها قرار دارند. کسپراسکای هشدار داده است که نقص های امنیتی ، فنی و نرم افزاری در بیمارستانها به هکرها کمک میکند تا به مقاصد خود برسند.

هکرها از این داده ها برای رشوه خواهی، باج گیری، سواستفاده های شخصی و حرفه ای، ضربه زدن به حیثیت و اعتبار افراد استفاده میکنند و حتی میتوانند در درجات بالاتر حتی علیه کشورهای مختلف، شرکت های تجاری و حتی افراد بالادست نیز اقداماتی را صورت دهند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال