سامسونگ برای تولید تبلت ها و گجت های پوشیدنی در سال ۲۰۲۲ چه برنامه‌ای دارد

با توجه به هفته‌های پایانی ۲۰۲۱ بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تا آخرین محصولات خود را در پایان سال معرفی کنند. برخی از آنها نیز خود را برای معرفی محصولات جدید در سال آینده آماده می کنند. عمده برنامه‌ریزی‌های سامسونگ برای تولید تبلت، ساعت های هوشمند، لپ تاپ و ایرباد های بیسیم در […]

با توجه به هفته‌های پایانی ۲۰۲۱ بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تا آخرین محصولات خود را در پایان سال معرفی کنند. برخی از آنها نیز خود را برای معرفی محصولات جدید در سال آینده آماده می کنند. عمده برنامه‌ریزی‌های سامسونگ برای تولید تبلت، ساعت های هوشمند، لپ تاپ و ایرباد های بیسیم در سال آینده میلادی نیز منتشر شده که نشان خواهد داد هرکدام از این محصولات در سال جدید به چه میزان تولید خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رونمایی از گلکسی S22 بدون شک در سال آینده میلادی همراه با نسل جدید گلکسی A و چند گوشی هوشمند دیگر انجام خواهد گرفت. اما سامسونگ برای عرضه تبلت های خود در بازار نیز برنامه جداگانه‌ای دارد. زیرا در نقشه راه این شرکت کره‌ای برای سال جدید 6 تبلت وجود دارد که هر کدام از آنها به بخش جداگانه ای از بازار تعلق خواهند داشت.

طی گزارشی که TheElec منتشر کرده سامسونگ این برنامه‌ریزی سال جدید را در اختیار شرکت‌های شریک خود در کره قرار داده بود که در آن نام محصولات، زمان تولید و میزان آن وجود دارد. از نکات قابل توجه در برنامه‌ریزی‌های آینده سامسونگ رونمایی از ۶ تبلت جدید است که ۴ مدل از آن مربوط به سری گلکسی تب اس ۸ است. این چهار مدل در فصل اول و دوم 2022 معرفی می شود.

 البته این مدل ها تنها بخشی از تولیدات تبلت سامسونگ محسوب خواهد شد. مدل اصلی گلکسی تب  A8و A7 خواهد بود که در فصول بین اول تا چهارم 2022 عرضه می شود. تعداد تولید هر کدام از این تبلت ها نیز حدود ۱۱ میلیون دستگاه خواهد بود. با توجه به نقشه منتشر شده توسط سامسونگ  احتمالا این شرکت در سال جدید ۳۳.۶ میلیون تبلت تولید می کند. همچنین گلکسی واچ ۵ و ایرباد های بی سیم بادز دو و بادز لایو 2 نیز در سال ۲۰۲۲ توسط سامسونگ رونمایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال