کسب و کارها

بهترین هتل کیش کدام است؟

آیا تا به حال به کیش سفر کرده‌اید و در هتل‌های زیبای آن اقامت داشته‌اید؟ آیا در مورد هتل‌های مختلف و جذاب این جزیره اطلاعات دارید و می‌دانید که هر کدام از هتل‌ها چه ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متمایزی دارند؟ آیا می‌دانید که بهترین هتل کیش کدام است؟ این مطلب را بخوانید تا با چند تا […]

آیا تا به حال به کیش سفر کرده‌اید و در هتل‌های زیبای آن اقامت داشته‌اید؟ آیا در مورد هتل‌های مختلف و جذاب این جزیره اطلاعات دارید و می‌دانید که هر کدام از هتل‌ها چه ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متمایزی دارند؟ آیا می‌دانید که بهترین هتل کیش کدام است؟ این مطلب را بخوانید تا با چند تا از بهترین هتل‌های کیش آشنا شوید.

هتل ترنج روی آب ساخته شده است

هتل ترنج کیش تنها هتل‌های روی آب در ایران و خاور میانه است که در ساخت آن از هتل‌های جزیره‌های زیبا و گرانقیمت مالدیو و کارائیب الگوبرداری شده است. در حقیقت در جاهای معدودی از جهان چنین هتل‌هایی وجود دارد. اتاق‌های هتل ترنج کیش با کف شیشه‌ای آب آبی خلیج فارس و زندگی جانوران دریایی را در زیر پایتان به شما نشان می‌دهند. هتل ترنج دارای دو فاز است و 100 واحد اقامتی روی آب دارد.

اتاق‌های روی آب دو ‌تخته‌ بوده و با نام‌های دوتخته‌ی ترنج، دوتخته‌ی دریا و دو‌تخته‌ی غروب شناخته می‌شوند. تخت‌های این اتاق‌ها به دو صورت دو تخت تک نفره (دبل) یا یک تخت دو نفره (توئین) است. علاوه بر این هتل ترنج دارای سوئیت‌های یک‌خوابه و دو خوابه نیز بوده که با نام‌های سوئیت‌های یک‌خوابه‌ی رویال و سوئیت‌ دوخوابه‌ی امپریال معروف هستند که متراژ سوئیت امپریال 120 متر است. هتل ترنج دارای چندین رستوران اعم از رستوران‌های ساحلی و روی آب هتل است که رستوران‌های روی آب آن دارای کف شیشه‌ای هستند. روی ساحل نیز دارای رستوران، کافی‌شاپ و لمکده‌ی ساحلی است.

هتل میراژ کیش تازه ساز و لوکس

هتل پنج ‌ستاره‌ی میراژ یک هتل تازه ساز و لوکس است که دسترسی خوبی به مراکز خرید و اسکله‌ی بزرگ داشته و به فرودگاه نیز نسبتاً نزدیک است. اتاق‌های هتل میراژ دارای تختخواب‌هایی با تشک‌هایی بسیار نرم، تلویزیون مسطح، طراحی داخلی مدرن، مبل و مینی‌بار و تهویه‌ی مطبوع هستند که اقامت شما را در همه‌ فصول سال با هوای مطبوع همراه می‌کنند. این اتاق‌ها هتل به صورت استاندارد با دو تخت یعنی دبل با دو تخت یک نفره و یا تویین با یک تخت دو نفره ارائه می‌شوند. هتل دارای سوئیت‌های دو و سه نفره نیز هست. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با چشم‌انداز رو به جزیره یا  چشم‌انداز رو به دریا هستند.

بهترین هتل کیش

برای بزرگنمایی کلیک کنید

اگر برای رزرو هتل در واحدهای اقامتی هتل میراژ اقدام کردید، می‌توانید در آلاچیق‌های واقع در فضای سبز هتل ریلکس کرده و یا به استخر، سونا و جکوزی بروید. هتل میراژ در بلوار دریا واقع شده و نزدیک مراکز خرید مریم، مروارید و ونوس است. این هتل دارای دو سالن پذیرایی است که برای همایش‌ها، جشن‌ و میهمانی‌ و سایر مراسم مناسب است. اتاق‌ها دارای گاوصندوق، مبل و مینی‌بار و سشوار و لوازم‌ بهداشتی هستند.

از هتل شایگان کیش چه می‌دانید؟

هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های کیش است که به ساحل و مراکز خرید نزدیک است. انواع اتاق‌های هتل شایگان دو تخته، سه‌ تخته و سوئیت‌های چهار‌ تخته با یک اتاق خواب هستند که دکوراسیون داخلی آنها به شکل مدرن با طراحی زیبا است. در هتل شایگان چندین کافه و رستوران وجود دارد. از رستوران‌ها و کافه‌های هتل می‎توان به کافه لانژ، کافه گاردن، رستوران شانی، چایخانه‌ی صبا و فست فود شانی اشاره کرد که با موسیقی زنده از مهمانان هتل پذیرایی می‌کنند.

این هتل یک باشگاه مجهز با سونای خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، اسپا و حمام سنتی دارد و همچنین یک کلوپ تفریحی و سرگرمی نیز دارد که در آن سالن بیلیارد، فوتبال دستی، ایکس باکس و پلی استیشن، کافی‌نت و سالن بازی کودکان و اتاق تلویزیون وجود دارد.

سوئیت‌های هتل شایان در نزدیکی ساحل هستند

هتل شایان کیش علاوه بر اتاق‎های درون ساختمان هتل، دارای سوئیت‌های ساحلی نیز هست که 50 متری از هتل فاصله دارند و در نتیجه شما برای استفاده از امکانات هتل هیچ مشکلی ندارید. شما می‌توانید در اتاق‌ها و این سوئیت‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته‌ی هتل اقامت کرده و یا سوئیت‌های ویژه‌ی یک خوابه، دو ‌خوابه و دوبلکس رویال با ظرفیت چهار تا شش نفر را انتخاب کنید.

ویلاهای ساحلی یکی دیگر از گزینه‌های هتل شایان برای اقامت است که در نزدیکی ساحل قرار داشته و ظرفیت آنها حداکثر شش نفر است. اگر در هتل شایان اقامت دارید، در رستوران اصلی هتل به نام شمبلیر غذا بخورید که دارای چشم‌اندازی زیبا از خلیج فارس است. علاوه بر این شما می‌توانید در رستوران سنتی هتل در فضای باز، در کنار استخر و آب‌نمای هتل انواع غذاهای سنتی را نوش جان کرده و یا به فست فود و کافی‌شاپ در تراس سر بزنید.

هتل پانوراما کیش نزدیک مراکز خرید

هتل لوکس و پنج ستاره‌ی پانوراما در بلوار رودکی واقع شده و به مراکز خرید زیادی از جمله بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲ و رویا مال نزدیک است. این هتل هم‌چنین در فاصله‌ی کمی از جاذبه‌های گردشگری جزیره‌ی کیش قرار دارد و شما با اقامت در آن به راحتی می‌توانید به اسکله‌ی قدیم، پارک ساحلی ماهی‌گیر، مرکز غواصی و کیبل اسکی، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر (محل برگزاری جشن‌ها و کنسرت‌های کیش) و کلوپ‌های تفریحی شهر سر بزنید و از آنها دیدن کنید.

هتل کیش فلایتیو

برای بزرگنمایی کلیک کنید

اتاق‌های هتل با تهویه‌ی ‌مطبوع و تختخواب‌های استاندارد و راحت اقامت شما را در هر زمانی از سال دلنشین و مطبوع می‌کنند. اتاق‌ها هم‌چنین دارای مبل، چای‌ساز، یخچال، صندوق‌ امانات و لوازم‌بهداشتی و سشوار در حمام هستند. هتل تازه ساز پانوراما دارای اتاق‌های دونفره‌ با تخت‌های توئین و دبل، اتاق‌های سه نفره و کانکت چهارنفره است. هتل دارای سوئیت‌هایی در ظرفیت‌های دو، سه و چهار نفره، چند رستوران‌ و کافی‌شاپ و سالن بدنسازی و استخر شنا، سونا، جکوزی و حمام مغربی است.

چرا باید به هتل داریوش رفت؟

اگر دوست دارید علاوه بر اقامت در یک هتل وارد موزه هم بشوید، باید در هتل داریوش اقامت کنید. این هتل بزرگ با بازسازی یکی از مهم‌ترین سازه‌های وابسته به تمدن ایران که به یکی از پرشکوه‌ترین بخش‌های تاریخ این سرزمین تعلق دارد، حس شکوه و بزرگی را در شما ایجاد می‌کند. هتل داریوش شبیه به کاخ تچر یا تالار آینه و همچنین تالار آپادانا ساخته شده و دارای 184 اتاق و سوییت است.

اقامت در اتاق‌های همکف با پنجره‌های بلند (کابانا) رو به باغ یا دریا شما را با یک اقامت رویایی و بی‌نظیر روبه‌رو می‌کند. هتل دارای یک دریاچه‌ی زیبا در محوطه‌اش است که یک کافی‌شاپ جذاب در کنار آن قرار دارد. مجموعه‌ی آبی اختصاصی و بسیار مجهز هتل داریوش، زمین‌های ورزشی، رستوران‌های عالی و فضای سبز بخشی از امکانات این هتل بی‌نظیر است.

هتل فلامینگو یکی از بهترین هتل‌های کیش است

هر چند هتل فلامینگو دارای چهار ستاره است اما یکی از بهترین هتل‌های چهار‌ستاره در جزیره‌ به شمار می‌آید که امکانات آن با هتل‌های پنج ستاره برابری می‎کند. این هتل در نزدیکی بازارهای مروارید، زیتون، مرکز تجاری، ونوس، بیست و مریم قرار گرفته و دارای دکوراسیونی عالی و امکانات کامل رفاهی است. از امکانات این هتل می‎توان به سیستم تهویه‌ی ‌مطبوع در اتاق‌ها، تختخواب‌های راحت، فضای نشیمن، میز و صندلی، کتری برقی و یخچال به همراه سشوار و لوازم ‌بهداشتی درون حمام اشاره کرد.

هتل فلامینگو دارای اتاق‌های دو‌ تخته با تخت‌های دبل و توئین، سه‌ تخته و چهار‌ تخته هستند که این اتاق‌ها در داخل ساختمان هتل قرار دارند. هتل همچنین دارای ویلاهای معمولی و لوکس دو تخته، سه‌ تخته و چهار‌تخته در محوطه‌ی بیرونی‌اش نیز هست. در رستوران هتل فلامینگو لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و در فضای بیرونی آن، آب‌نما، باغچه‌ها و درختان زیبا وجود دارد.