جزئیات طراحی و قطعات داخلی باتری مگ سیف اپل

ویدیویی که اخیراً در رابطه با کالبد شکافی باتری مگ سیف اپل منتشر شده قطعات داخلی و حتی طراحی این محصول جدید شرکت اپل را نمایش میدهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، باتری مگ سیف محصول جدید شرکت اپل است که اخیراً با قیمت ۹۲ دلار عرضه شده و هدف از عرضه […]

ویدیویی که اخیراً در رابطه با کالبد شکافی باتری مگ سیف اپل منتشر شده قطعات داخلی و حتی طراحی این محصول جدید شرکت اپل را نمایش میدهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، باتری مگ سیف محصول جدید شرکت اپل است که اخیراً با قیمت ۹۲ دلار عرضه شده و هدف از عرضه آن نیز جایگزینی پاوربانک های کنونی برای گوشی های آیفون است. پک باتری مگ سیف توسط اپل و بدون جزئیات فنی منتشر شد.

تنها مشخصات معرفی شده در مورد مگ سیف باتری پک MagSafe Battery Pack اطلاعاتی است که بر روی جعبه آن درج شده بود. ظرفیت کلی باتری 1460 میلی آمپر ساعت است. ویدئو کالبد شکافی مربوط به این باتری نیز در همین راستا منتشر شده است. کانال Charger Lab ویدیویی از کالبدشکافی باتری منتشر کرده که از چینش منظم و قطعات داخلی آن خبر می دهد. این باتری از هیچگونه پیچ یا محل مشخصی برای باز کردن استفاده نکرده و تنها با برداشتن پوشش بدنه می توان به طراحی داخلی و قطعات آن پی برد.

درون آن یک سیم پیچ بزرگ تعبیه شده که فاصله بین آیفون و محصول را مشخص می‌کند. سیم پیچ کوچکتری نیز قرار دارد که به عنوان آنتن NFC خواهد بود. وظیفه این سیم پیچ نیز برقراری ارتباط با ایفون است. همچنین قرار است وظیفه نمایش انیمیشن ها و نشانگر باتری در آی او اس را نیز بر عهده داشته باشد. قطعات فلزی داخل آن نیز با هدف دفع حرارت از سیم پیچ ها درون آن قرار گرفته است. باتری دو سلولی قرار گرفته شده درون دستگاه همانند باتری های داخلی آیفون بوده و به گفته سازنده ویدیو ظرفیت آن بیش از رقم اعلامی اپل است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال