اپل چه محصولاتی را در مراسم آنلاین WWDC 2021 رونمایی خواهد کرد؟

در ماههای آینده اپل مراسم آنلاین WWDC 2021 را برگزار خواهد کرد. طبق شایعات منتشر شده برخی فناوری های جدید مربوط به این شرکت نیز در این مراسم معرفی و رونمایی خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از digitaltrends، کنفرانس آنلاین توسعه دهندگان اپل از تاریخ ۱۷ تا […]

در ماههای آینده اپل مراسم آنلاین WWDC 2021 را برگزار خواهد کرد. طبق شایعات منتشر شده برخی فناوری های جدید مربوط به این شرکت نیز در این مراسم معرفی و رونمایی خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از digitaltrends، کنفرانس آنلاین توسعه دهندگان اپل از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد. به همین دلیل انتظار می رود برخی محصولات جدید سخت افزاری و نرم افزاری این شرکت در این مراسم رونمایی شوند.

یکی از محصولات نرم افزاری قابل ارائه در مراسم آنلاین اپل سیستم عامل iOS 15 و iPadOS 15 خواهد بود. این دو مورد از مهم ترین سیستم عامل های اپل هستند که در آیفون و آیپد کاربرد دارند. پیش از این و در سال های گذشته همیشه اپل از نسخه های جدید این سیستم عامل ها در مراسم WWDC رونمایی کرده است. تاکنون جزئیات زیادی از این دو سیستم عامل منتشر نشده است.

 دومین سیستم عامل قابل ارائه در مراسم WWDC 2021 رونمایی از نسخه جدید MacOS خواهد بود. سال گذشته MacOS 11 Big Sur برای اولین بار منتشر شده بود. به نظر می رسد MacOS  12  Big Surنیز در مراسم امسال رونمایی شود. علاوه بر موارد نامبرده ممکن است به‌روزرسانی‌هایی نیز در بخش سیستم عامل های دیگر اپل به وجود آید. مانند سرویس‌های اپل تی وی و یا بروزرسانی های جدیدی در مورد tvOS.

در مراسم رویداد آنلاین WWDC 2021 اپل سخت افزار های حرفه ای این شرکت نیز قابل رونمایی هستند. اما امکان دارد به دلیل تعداد زیاد این سخت افزارها برخی از آنها پیش از مراسم مورد نظر معرفی شوند. سخت افزارهای حرفه ای اپل شامل   AirTags و iMacبا طراحی جدید ممکن است پیش از مراسم WWDC عرضه شوند.

البته در این مراسم امکان رونمایی از MacBook Pro بسیار بعید به نظر می رسد. زیرا پیش از این اپل در مورد تولید دو مدل مک بوک پرو و تعویق آن به سال آینده خبر داده بود.

طبق دعوتنامه جدید اپل در مورد مراسم آنلاین WWDC به نظر می رسد در این دعوتنامه در مورد معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل نیز اشاره شده است. برخی مدعی هستند عرضه محصول  (mixed-reality headset)اپل در سال ۲۰۲۱ بعید به نظر می‌رسد اما امکان معرفی آن نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال