باگ آیپد فضانوردان اسپیس ایکس هنگام بازگشت به زمین چه بود؟

آیپد فضانوردان اسپیس ایکس در هنگام بازگشت به زمین دچار مشکل شده بود و به طور خودکار تلاش کرده بود تا به اینترنت متصل شود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا،  فضانوردان پس از جدایی از ایستگاه فضایی بین المللی با تیم کنترل ماموریت در ارتباط بوده و این ارتباط همزمان با فرایند بازگشت به […]

آیپد فضانوردان اسپیس ایکس در هنگام بازگشت به زمین دچار مشکل شده بود و به طور خودکار تلاش کرده بود تا به اینترنت متصل شود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا،  فضانوردان پس از جدایی از ایستگاه فضایی بین المللی با تیم کنترل ماموریت در ارتباط بوده و این ارتباط همزمان با فرایند بازگشت به زمین ادامه داشت. در این ارتباط فضانوردان با کمک تیم پشتیبانی تایم لاین خود را اعلام می‌کردند تا بررسی و اقدام برای بازگشت فضاپیما به زمین درست در زمان معین انجام گیرد. در این میان آیپد اپل که در این ماموریت مورد استفاده قرار گرفته بود به یکباره دچار باگ شده و به طور خودکار به اینترنت متصل شد.

زمانی که باب بنکن گزارش‌دهی به مهندسین اسپیس ایکس را انجام می‌داد متوجه شد که ارتباط او با مرکز کنترل ماموریت قطع شد. وی می‌گوید پس از برقراری ارتباط با مرکز کنترل پیغام خطایی با عنوان “سافاری نمی‌تواند این صفحه را باز کند، شما به اینترنت متصل نیستید” نشان داده شد.

 احتمالاً اپلیکیشن تایم لاین مورد استفاده در این آیپد مربوط به اسپیس ایکس بوده است. بنکن می‌گوید زمانی که تغییرات مربوط به مرکز کنترل را ثبت کرده این اپلیکیشن به صفحه جدید منتقل شده و پیغام عدم اتصال اینترنت مشاهده شد ‌ احتمالاً این برنامه به باگ خارجی دچار شده بود که اپل نمی توانست برای آن راه حلی را پیشنهاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال