نسخه بتای واتس‌اپ برای ویندوزفون، در مرحله گذراندن تست‌های جدید است

نسخه بتای واتس‌اپ برای ویندوزفون یا ویندوز 10 مشکل تغییر شماره تلفن را رفع می‎کند. به عنوان یک کاربر تغییر دادن شماره‎تلفن واتس‎اپ اغلب اوقات با دردسر همراه است چون پروفایل کاربری شخص با شماره‎‌تلفن او در ارتباط قرار دارد. هرچه سریع‎تر کاربر بتواند به مخاطبین تماس خود نحوه‎ی برقراری تماس با او را اطلاع […]

نسخه بتای واتس‌اپ برای ویندوزفون یا ویندوز 10 مشکل تغییر شماره تلفن را رفع می‎کند. به عنوان یک کاربر تغییر دادن شماره‎تلفن واتس‎اپ اغلب اوقات با دردسر همراه است چون پروفایل کاربری شخص با شماره‎‌تلفن او در ارتباط قرار دارد. هرچه سریع‎تر کاربر بتواند به مخاطبین تماس خود نحوه‎ی برقراری تماس با او را اطلاع دهید، زندگی برای او آسان‎تر خواهد بود. نسخه‎ی بتای این اپ برای ویندوزفون به کاربران اجازه می‎دهد تاگلی را فعال کنند که به لیست مخاطبین تماس او تغییر شماره اطلاع داده شود. بدون توجه به رفتار کاربر، گروه مخاطبین تماس او به صورت خودکار از شماره‎ی جدید مطلع می‎شوند.

 جدا از این، این قابلیت جدید در اختیار کاربر 3 گزینه قرار می‎دهد. او می‎تواند تصمیم بگیرد که تمامی مخاطبین تماسش از شماره‎تلفن جدید آگاه شوند یا تنها کسانی که با آ‎ن‎ها گفتگو می‎کند. گزینه‎ی سوم نیز اطلاع ندادن شماره‎ی جدید به هر کدام از افراد لیست تماس است. بایستی اشاره کنیم که این قابلیت جدید به صورت پیش‎فرض غیرفعال است.

کاربران می‎توانند از مایکروسافت استور نسخه‎ی بتای واتس‌اپ برای ویندوزفون یا ویندوز 10 را دانلود کنند. نکته‎ی مهمی که افراد می‎بایست توجه کنند این است که پیش از نصب نسخه‎ی بتا، بایستی نسخه‎ی معمولی واتس‎اپ را از گوشی خود پاک کنند. از آن‎جایی‎که بسیاری از نسخه‎ی بتای یک اپلیکیشن پایدار نیستند، ممکن است با اپلیکیشنی روبرو شوید که هنوز در مرحله‎ی کامل عملکرد خود قرار ندارد.

از طرف دیگر، استفاده از نسخه‎های بتا به معنای آشنایی با قابلیت‎های جدید پیش از عرضه‎ی نهایی برای تمامی کاربران است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال