در هک واتساپ امکان سرقت پیام ها و لیست مخاطبین وجود دارد

چنانچه واتساپ گوشی شما هک شود، هکر اجازه خواهد داشت تمامی پیام ها را پاک و لیست مخاطبین را نیز به سرقت ببرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، هکرها می‌توانند در ظاهر یک دوست به حساب شخصی کاربر دسترسی پیدا کنند و یا از طریق آن لیست به مخاطبین آن فرد حمله کنند. بدین […]

چنانچه واتساپ گوشی شما هک شود، هکر اجازه خواهد داشت تمامی پیام ها را پاک و لیست مخاطبین را نیز به سرقت ببرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، هکرها می‌توانند در ظاهر یک دوست به حساب شخصی کاربر دسترسی پیدا کنند و یا از طریق آن لیست به مخاطبین آن فرد حمله کنند. بدین ترتیب علاوه بر کاربر اصلی، مخاطبین او نیز آسیب خواهند دید. برای جلوگیری از این گونه حملات در پلتفرم واتساپ چه باید کرد؟ در قدم اول کاربر به هیچ عنوان نباید کد تایید ۶ رقمی واتساپ را در دسترس افراد دیگر قرار دهد. مرحله بعدی استفاده از احراز هویت دو مرحله ای است.

با حمله به یک حساب کاربری می توان به لیست مخاطبین نیز دسترسی پیدا کرد. بدین ترتیب که هکر از طرف یک دوست پیامی ارسال می‌کند و کاربر تصور می کند که این پیام از طرف دوست یا اعضای خانواده ارسال شده است. ممکن است در این زمان یک پیام شامل کد تایید شش رقمی واتساپ دریافت شود که دلیل آن نیز تلاش هکر برای ورود به حساب کاربری یا تغییر در آن است. در این زمان ممکن است هکر از کاربر بخواهد تا کد شش رقمی را برای وی ارسال کند. در صورت ارسال، حمله هکر موفقیت آمیز بوده و می‌تواند حساب شما را به طور کامل هک کرده و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کند. بدین ترتیب هیچگاه کد تایید ۶ رقمی واتساپ را برای دیگر کاربران ارسال نکنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال