از نگاه آمار: واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام‌رسان اندرویدی حال حاضر دنیاست

اگر شما نیز یکی از کاربرهای برنامه‌های پیام‌رسانی تلگرام یا وایبر باشید مسلما از کم شدن نسبی تعداد کاربران این شبکه‌ها باخبر هستید. این موضوع اخیرا از نگاه آماری بررسی شده و اطلاعات جدید نشان می‌دهند که برنامه‌های پیام‌رسانی مختلف اندرویدی دارای تعداد کاربرانی مختلفی می‌باشند که شاید افراد از آنها بی‌خبر باشند. تحقیقات به […]

اگر شما نیز یکی از کاربرهای برنامه‌های پیام‌رسانی تلگرام یا وایبر باشید مسلما از کم شدن نسبی تعداد کاربران این شبکه‌ها باخبر هستید. این موضوع اخیرا از نگاه آماری بررسی شده و اطلاعات جدید نشان می‌دهند که برنامه‌های پیام‌رسانی مختلف اندرویدی دارای تعداد کاربرانی مختلفی می‌باشند که شاید افراد از آنها بی‌خبر باشند.

تحقیقات به عمل آمده از سوی سازمان SimilarWeb نشان می‌دهد که برنامه واتس‌اپ که از نظر قانونی به شرکت فیس‌بوک تعلق دارد هم اینک بیشتر تعداد کاربر را در 109 کشور دنیا به خود اختصاص داده است. از طرفی جالب است بدانید که برنامه دیگری به نام مسنجر که آن را نیز شرکت فیس‌بوک رهبری می‌کند با فاصله بسیار زیادی در مکان دوم این جدول قرار گرفته و در 49 کشور دنیا به عنوان برنامه محبوب شناخته می‌شود.

whatsappstats

این دو برنامه به فاصله بسیار زیادی دیگر برنامه‌های پیام‌رسانی را پشت سر گذاشته و آمار بسیار خوبی را از این رو به خود اختصاص داده‌اند. اپلیکیشن‌هایی همچون وایبر، لاین، وی‌چت و همچنین تلگرام از جمله این موارد هستند. این برنامه‌ها تقریبا در بیش از 10 کشور دنیا به عنوان برنامه پیام‌رسانی محبوب شناخته می‌شوند.

بعضی از برنامه‌ها نیز به عنوان اپلیکیشن‌های ملی فعالیت کرده و در کشورهای خود دارای محبوبیت‌ بسیار زیادی می‌باشند. اپلیکیشن‌هایی همچون KakaoTalk در کره جنوبی و همچنین BBM در اندونزی از جمله این موارد هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال