واتس‌اپ به کاربران خود اجازه ویرایش یا لغو پیام‌های ارسال شده، تصاویر و فایل‌های ویدئویی را می‌دهد

به‌نظر میرسد در آپدیت‌های آینده مسنجر واتس‌اپ، قرار است قابلیتی افزوده شود تا با استفاده از آن بتوان غلط‌های تایپی موجود در پیام‌ها را ویرایش کرد. نسخه‌ی بتای این مسنجر بزودی از این قابلیت فوق‌العاده پشتیبانی خواهد کرد و کاربران می‌توانند پیام‌های ارسال شده را پس بگیرند و یا آنها را ویرایش کنند. درصورتی که […]

به‌نظر میرسد در آپدیت‌های آینده مسنجر واتس‌اپ، قرار است قابلیتی افزوده شود تا با استفاده از آن بتوان غلط‌های تایپی موجود در پیام‌ها را ویرایش کرد. نسخه‌ی بتای این مسنجر بزودی از این قابلیت فوق‌العاده پشتیبانی خواهد کرد و کاربران می‌توانند پیام‌های ارسال شده را پس بگیرند و یا آنها را ویرایش کنند. درصورتی که شخص دریافت کننده‌ی پیام آنرا هنوز نخوانده باشد، می‌توانید پیام را کلاً پس بگیرید و از خوانده شدن آن بوسیله‌ی دریافت کننده‌ی آن جلوگیری کنید.

در حال حاضر، امکان پاک کردن پیام‌های فرستاده شده تنها در سطح پایین امکان پذیر است. پس اگر در پیام ارسال شده خود اشتباهی تایپی داشته باشید و یا پس از ارسال پیام از این کار پشیمان شده باشید، امکان حذف پیام وجود دارد ولی دریافت کننده‌ی آن همچنان امکان خواندن آن را خواهد داشت. همانند مسنجرهای دیگر مثل اسکایپ یا سایر مسنجرهای موجود، کاربران واتس‌اپ نیز از این پس می‌توانند پیام‌های ارسال شده خود را پاک کنند و یا آن‌ها را ویرایش کنند.

این ویژگی بسیار مفید است و در برخی موارد هم لازم. گزارش‌ها ادعا کرده اند که علاوه بر پیام‌های متنی، قابلیت پس گرفتن پیام برای عکس‌ها و ویدئوهای ارسال شده نیز وجود خواهد داشت. هنوز بصورت رسمی هیچ یک از این ادعاها تایید نشده است و تا زمانی که در نسخه بتای آن شاهد این امکانات جدید نباشیم، نمی‌توانیم از وجود آن‌ها مطمئن شویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال