تغییر جدید واتساپ؛ خروج از گروه ها بدون اطلاع دیگر اعضای گروه

با استفاده از قابلیت جدید واتساپ اعضای گروه می‌توانند بدون مطلع شدن دیگر اعضا، گروه ها را ترک کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افرادی که با شبکه اجتماعی واتساپ کار می کنند می توانند در صورت خروج و ترک گروه ها دیگر اعضای گروه از این خروج مطلع شوند.  به همین […]

با استفاده از قابلیت جدید واتساپ اعضای گروه می‌توانند بدون مطلع شدن دیگر اعضا، گروه ها را ترک کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افرادی که با شبکه اجتماعی واتساپ کار می کنند می توانند در صورت خروج و ترک گروه ها دیگر اعضای گروه از این خروج مطلع شوند.  به همین دلیل برخی از افراد به طور ناخواسته مجبورند در گروه ها حضور داشته باشند. زیرا خروج افراد از گروه به اطلاع تمام اعضای حاضر در آن گروه می رسد. اکنون تغییرات واتساپ طوری خواهد بود که می توان به راحتی و بدون اطلاع دیگر افراد از گروه خارج شد.

واتساپ روی قابلیت جدید کار میکند که توسط آن کاربران می‌توانند بدون اطلاع و در سکوت گروه ها را ترک کنند. این قابلیت که تصویری از آن به صورت اسکرین شات منتشر شده نشان می دهد در صورت ترک گروه اعضای آن از خروج کاربر مطلع نمیشوند.

در حال حاضر در صورت خروج افراد از گروه همه افراد متوجه عدم حضور شما خواهند شد. اما با ویژگی جدید میتوان از گروه های ناخواسته خارج شد. واتساپ اکنون در حال توسعه این قابلیت جدید است و احتمالاً در نسخه آزمایشی بعدی آن قابل مشاهده خواهد بود.