گوگل چه زمانی اولین گوشی تاشدنی خود را عرضه خواهد کرد؟

احتمالاً گوگل نیز در سال ۲۰۲۱ اولین گوشی تاشدنی خود را روانه بازار خواهد کرد. آن طور که شایعات نشان می‌دهد گوگل اولین گوشی تاشو خود با اصل رمز پاسپورت را به ثبت رسانیده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در نیمه اول سال ۲۰۲۱ بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی های هوشمند مانند اوپو، […]

احتمالاً گوگل نیز در سال ۲۰۲۱ اولین گوشی تاشدنی خود را روانه بازار خواهد کرد. آن طور که شایعات نشان می‌دهد گوگل اولین گوشی تاشو خود با اصل رمز پاسپورت را به ثبت رسانیده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در نیمه اول سال ۲۰۲۱ بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی های هوشمند مانند اوپو، ویوو، شیائومی و سامسونگ قرار است تا گوشی های تاشدنی خود را با طراحی های مختلف به بازار عرضه کنند. شایعات منتشر شده نشان می‌دهد گوگل نیز اولین گوشی تاشو خود را به ثبت رسانده و احتمالاً این شرکت نیز در سال ۲۰۲۱ یک گوشی تاشو عرضه خواهد کرد.

احتمال صحت شایعات در مورد عرضه گوشی تاشونده توسط گوگل چندان دور از واقعیت نخواهد بود. زیرا در حال حاضر اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت گوشی تاشدنی جدیدی با اسم رمز پاسپورت را به ثبت رسانده و حتی ممکن است نام آن به پیکسل تغییر پیدا کند.

احتمالاً در سال ۲۰۲۱ سامسونگ نیز گوشی های گلکسی زد فیلیپ لایت و گلکسی زد فولد لایت را نیز روانه بازار خواهد کرد. حتی احتمال عرضه گوشی تاشدنی توسط اپل نیز در سال جدید وجود دارد. هنوز اطلاعات زیادی درباره گوشی های تا شدنی موجود نیست اما بسیاری از شرکت‌ها وعده عرضه این نوع از گوشی را در سال آینده داده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال