کدام شرکت‌ها به عنوان همکار در سفر به ماه به ناسا کمک می کنند؟

ناسا برای ارسال مواد مورد نیاز خود به ماه به یک شرکت همکار نیاز دارد. این شرکت مستقل که اکنون انتخاب شده است در حمل بار و تجهیزات فناوری به آژانس فضایی ناسا کمک خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل TechCrunch، شرکت مورد نظر به اسم سیستم‌های فضایی […]

ناسا برای ارسال مواد مورد نیاز خود به ماه به یک شرکت همکار نیاز دارد. این شرکت مستقل که اکنون انتخاب شده است در حمل بار و تجهیزات فناوری به آژانس فضایی ناسا کمک خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل TechCrunch، شرکت مورد نظر به اسم سیستم‌های فضایی ماستن (Masten Space Systems) از بین شرکت های مستقر در خدمات بارگذاری قمری تجاری انتخاب شده و وظیفه آن مل تجهیزات غیرفنی ناسا به قطب جنوب قمری است. ناسا این شرکت را تائید کرده و طی یک قرار داد تا پایان 2022 حمل تجهیزات ناسا برای ساندن به ماه توسط این شرکت به قطب جنوب قمری انجام خواهد شد. این قرار داد با مبلغ 75.9 میلیون دلار بسته شده و ناستن در این قرارداد وظیفه دارد محموله های ناسا را برای وی حمل کند. این محموله ها برای اقامت 12 روزه فضانورد روی سطح ماه استفاده خواهد شد.

در این پروژه شرکت های دیگری نظیر استروبوتیک تکنولوژی (Astrobotic Technology)، اینتویتیو ماشینز (Intuitive Machines) و اوربیت بیاند (Orbit Beyond) نیز حضور دارند. این فعالیت ها بخشی از پروژه آرتمیس است که در آن ناسا قصد دارد فضانوردان خود را به مریخ ارسال کند و سپس از آنجا در سطح مریخ فرود بیاورد. این شرکا به ناسا و موفقیت آن در این پروژه کمک خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال