بیش ترین تعداد کاربران اینستاگرام از کدام کشورها هستند

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده در رابطه با اینستاگرام، سه کشور ایالت متحده آمریکا، برزیل و هند بیش ترین تعداد کاربر در این شبکه اجتماعی را دارند. همچنین استفاده کنندگان این شبکه اجتماعی که از محبوب ترین زیرمجموعه های کمپانی فیس بوک به شمار می رود؛ بیش تر از گروه های سنی نوجوانان و […]

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده در رابطه با اینستاگرام، سه کشور ایالت متحده آمریکا، برزیل و هند بیش ترین تعداد کاربر در این شبکه اجتماعی را دارند. همچنین استفاده کنندگان این شبکه اجتماعی که از محبوب ترین زیرمجموعه های کمپانی فیس بوک به شمار می رود؛ بیش تر از گروه های سنی نوجوانان و جوانان می باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، نمودار 10 کشوری که شهروندان آن بیش ترین زمان خود را در اینستاگرام می گذارنند؛ در سایت statista منتشر شده که تعداد را در ماه ژوئیه 2019 نشان می دهد. بر اساس این فهرست تعداد کاربران به شرح زیر می باشد:
۱. ایالات متحده آمریکا: ۱۱۰ میلیون کاربر فعال در ماه
۲. برزیل: ۷۰ میلیون کاربر فعال در ماه
۳. هند: ۶۹ میلیون کاربر فعال در ماه
۴. اندونزی: ۵۹ میلیون کاربر فعال در ماه
۵. روسیه: ۴۰ میلیون کاربر فعال در ماه
۶. ترکیه: ۳۷ میلیون کاربر فعال در ماه
۷. ژاپن: ۲۶ میلیون کاربر فعال در ماه
۸. انگلستان: ۲۳ میلیون کاربر فعال در ماه
۹. مکزیک: ۲۲ میلیون کاربر فعال در ماه
۱۰. آلمان و ایتالیا: ۱۹ میلیون کاربر فعال در ماه

بر طبق گزارشی که در سال 2018 در وب سایت the factsite منتشر شده بود، در این شبکه اجتماعی در حدود 45 میلیارد پست به اشتراک گذاشته شده است که رکورد بالایی است و نشان از محبوبیت بسیار بالای این شبکه اجتماعی دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال