کدام گوشی ها موفق به دریافت گواهینامه وای فای 6 شدند؟

گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس جزو اولین سری گوشی های دریافت کننده این گواهینامه  (Wi-Fi CERTIFIED 6 ) از اتحادیه وای فای محسوب میشوند. این بدان معنی است که سری گلکسی نوت های سامسونگ بطور کامل از این تکنولوزی پشتیبانی میکنند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز و به […]

گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس جزو اولین سری گوشی های دریافت کننده این گواهینامه  (Wi-Fi CERTIFIED 6 ) از اتحادیه وای فای محسوب میشوند. این بدان معنی است که سری گلکسی نوت های سامسونگ بطور کامل از این تکنولوزی پشتیبانی میکنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز و به نقل از GSM Arena  ، گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس میتوانند بطور کامل از این فناوری استفاده کنند. البته سری گلکسی اس سامسونگ نیز از این فناوری پشتیبانی میکند. اما گواهینامه آن را دریافت نکرده است. همین موضوع در مورد آیفون های سری 11 نیز درست است.

از فناوری های بکار رفته در وای فای 6 میتوان به تکنولوژی Target-Wakup Time اشاره کرد. این فناوری به گوشی اجازه میدهد تا در زمان نیاز از باتری استفاده کند. و در زمان های دیگر گوشی در حالت Sleep قرار میگیرد. همچنین تکنولوژی Multiple-Input, Multiple-Output در وای فای 6 کمک میکند تا داده های بیشتری بدون افزایش پهنای باند انتقال یابند.

اتحادیه وای فای نامگذاری وای فای 6 را به 802.11ax تغییر داد. همچنین این اتحادیه نام 802.11ac را برای وای فای 5 انتخاب کرده است. و به همین منوال وای فای های قدیمی تر نامگذاری شدند.

از سری مودم هایی که از وای فای 6 پشتیبانی میکنند میتوان به CPE Pro ساخت هواوی و روتر RT-AX88U ایسوس نام برد. وای فای 6 در پهنای باند 2.4 و 5 گیگاهرتز فعالیت کرده و میتوان از آن برای برقراری ارتباط ثابت در محیط های شهری استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال