اعضای هیئت مدیره انجمن لیبرا چه کسانی هستند؟

انجمن لیبرا پس از مشکلات بسیار و انتقادهای شدید در هفته های اخیر ، اکنون مدعی شده که 1500 سازمان دیگر تمایل خود را برای همکاری با این انجمن اعلام کرده اند. پیش از این حدود 28 شرکت برای پیوستن به این انجمن اظهار علاقه کرده بودند که در هفته های گذشته بیش از یک […]

انجمن لیبرا پس از مشکلات بسیار و انتقادهای شدید در هفته های اخیر ، اکنون مدعی شده که 1500 سازمان دیگر تمایل خود را برای همکاری با این انجمن اعلام کرده اند. پیش از این حدود 28 شرکت برای پیوستن به این انجمن اظهار علاقه کرده بودند که در هفته های گذشته بیش از یک چهارم آنها این انجمن را ترک کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Tech Crunch ، اعضای این انجمن در جهت بهبود شرایط و خوب جلوه دادن آن هفته گذشته در سوئیس گرد هم آمدند و بر اساس رای گیری اعضای هیئت مدیره را انتخاب کردند. در این میان ، دیوید مارکوس، رهبر تیم کالیبرای فیسبوک، Katie Haun از شرکت سرمایه گذاری A16Z، متیو دیو از Kiva، ونسز کاسارز از Xapo و پاتریک الیس از Pay U به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شده اند. همچنین برتراند پرز ( مدیر سابق پی پال ) به عنوان مدیر موقت اجرایی انتخاب شد. بر طبق قوانین نوشته شده لیبرا ، هر یک از اعضا میتوانند به هر دلیلی عضویت خود را لغو کنند و یا با پذیرش برخی محدودیت ها سهام و ده هزار توکن خود را به سازمان واجد شرایط دیگری انتقال دهد.

از دیگر بیانیه های انجمن در این جلسه ، ادعای تمایل 1500 کمپانی دیگر برای مشارکت در لیبرا است. اما نامی از آنها برده نشده است. سخنگوی این انجمن میگوید : “از بین این ۱۵۰۰ کمپانی ۱۸۰ شرکت شرایط لازم برای پیوستن به این انجمن را دارند که شامل حداقل یک میلیارد دلار ارزش بازار ، ارائه خدمات به ۲۰ میلیون نفر در سال و غیره می شود.”

همچنین در این انجمن پیشنهاد شد که به جای انتخاب چندین ارز متنوع تنها به دلار تکیه شود که با مخالفت اعضا روبرو شد. این انجمن اعلام کرده که کناره گیری دیگر شرکا تاثیری بر روند برنامه های آینده این انجمن نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال