چه کسانی وظیفه بررسی طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی را بر عهده دارند

بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی اعضای کمیسیون مشترک برای بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران تشکیل شد. این کمیسیون وظیفه دارد تا طرح مذکور را در صحنه علنی بررسی و پس از آن به صورت آزمایشی آن را اجرا کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در یک جلسه غیر علنی اعضای […]

بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی اعضای کمیسیون مشترک برای بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران تشکیل شد. این کمیسیون وظیفه دارد تا طرح مذکور را در صحنه علنی بررسی و پس از آن به صورت آزمایشی آن را اجرا کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در یک جلسه غیر علنی اعضای کمیسیون مشترک برای بررسی طرح صیانت مشخص شدند. در تاریخ ۱۴ شهریور فلاحی و کرمی از کمیسیون آموزش، امیرآبادی و باقری بناب از کمیسیون اقتصادی، غلامرضا منتظری و بیژن نوباوه میرزایی و یزدیخواه از کمیسیون فرهنگی، سیاهکلی، تقی‌پور و طاهری از کمیسیون صنایع به عنوان این اعضا مشخص شدند. هنوز چند کمیسیون اعضای خود را برای بررسی این طرح معرفی نکردند.

برای اولین بار طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مهرماه ۱۳۹۷ به صورت پیش نویس به مجلس دهم داده شد. بررسی این طرح نیز با تغییرات آن در مجلس یازدهم انجام گرفت. در سال ۱۳۹۹ نیز این طرح در مجلس یازدهم با نام صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی وصول شد. در آن زمان اعتراض و انتقاد های بسیاری باعث مسدود ماندن این طرح شد. اما در نهایت در تیر ۱۴۰۰ مجدداً به مجلس راه پیدا کرد و هم اکنون نیز این طرح با اعتراضات بسیاری از فعالان این حوزه همراه است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال