ناظران سازمان بهداشت جهانی عازم ایران هستند

مایکل رایان، رئیس برنامه‌ی فوریت‌های بهداشتی سازمان جهانی به همراه ناظران این سازمان عازم ایران هستند. هدف از سفر آنها بررسی امکانات و وجود ملزومات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناظران سازمان بهداشت جهانی امروز وارد ایران خواهند شد. سخنگوی این سازمان اعلام […]

مایکل رایان، رئیس برنامه‌ی فوریت‌های بهداشتی سازمان جهانی به همراه ناظران این سازمان عازم ایران هستند. هدف از سفر آنها بررسی امکانات و وجود ملزومات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناظران سازمان بهداشت جهانی امروز وارد ایران خواهند شد. سخنگوی این سازمان اعلام کرد که اپیدمی این ویروس در ایران ممکن است در مرحله اولیه باشد. به همین دلیل برای بررسی بیشتر نیاز است تا بدانیم دقیقا چه اتفاقی در ایران افتاده است. مایکل رایان افزود: مرگ و میر ناشی از این ویروس هشدار دهنده است و ممکن است ایران تنها موارد شدید را شناسایی کرده باشد.

این سازمان پیش از این اعلام کرده بود که شیوع این ویروس در چین به اوج خود رسیده است و همه کشورها باید آمادگی ورود به مرحله همه گیری را داشته باشند. همچنین تمامی کشورها باید آمادگی لازم برای همه گیری و جهانی شدن این ویروس را داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال