چرا حجم اینترنت ما سریع تمام می شود؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا حجم اینترنت سریع تمام می شود و مجبور به خرید مجدد حجم هستیم. برای جواب این سوال چند دلیل متفاوت می توان ذکر کرد که در اینجا به بررسی آن ها می پردازیم. اولین و مهم ترین دلیل این امر، به روز رسانی اپلیکیشن های […]

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا حجم اینترنت سریع تمام می شود و مجبور به خرید مجدد حجم هستیم. برای جواب این سوال چند دلیل متفاوت می توان ذکر کرد که در اینجا به بررسی آن ها می پردازیم. اولین و مهم ترین دلیل این امر، به روز رسانی اپلیکیشن های تلفن همراه می باشد. اگر تنظیم گوشی شما در حالتی قرار دارد که به طور خودکار شروع به بروز رسانی اپلیکیشن ها و نرم افزارها می کند، آن را از این حالت خارج کنید چرا که بدون آنکه بدانید حجم زیادی از اینترنت شما در معرض خطر استفاده قرار گرفته است.

دلیل دیگر برنامه های مولتی مدیا مثل اینستاگرام، برنامه های ارتباطی مثل واتس اپ، تلگرام و… می باشند. این برنامه ها به دلیل دانلود فیلم و عکس و موزیک به ویژه زمانی که شما در کانال ها و گروه های بسیاری عضو هستید، مقدار زیادی از حجم اینترنت را مصرف می کنند. اگر از این حالت ناراضی هستید می توانید برنامه های تلگرام و واتس اپ را از حالت دانلود خودکار عکس و فیلم خارج کرده و تنها زمانی چیزی را دانلود کنید که به آن نیاز دارید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، یکی از مهم ترین دلایل نیز می تواند هک شدن مودم باشد. در این حالت شخص هک کننده، می تواند از حجم اینترنت شما بدون آنکه بدانید استفاده کند در حالی که شما پول آن را پرداخته اید! برای آنکه بتوانید از شر هک کننده ها خلاص شوید، بهترین راه تغییر رمز اینترنت به صورت دوره ای و یا اطلاع به خدمات دهنده است تا از استفاده شخص دیگر جلوگیری کند. به طور کلی جهت اطمینان از میزان حجم خریداری شده و سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود می توانید به سایت های معتبر رگولاتوری در این زمینه مانند latency، packet loss مراجعه کرده و در صورت عدم تطابق موضوع را با سرویس دهنده خود در ارتباط بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال