به چه علت ورود مدل مشکی رنگ OnePlus 3T به بازار طول کشید

مدل مشکی رنگ گوشی OnePlus 3T به نظر جدید می‎آید، عمر آن به سختی بیشتر از یک هفته است. گرچه، ویدئویی منتشر شده است که داستان پشت صحنه را متفاوت اعلام می‎کند، به نحوی که رنگ مشکی رنگ اصلی گوشی وان‎پلاس 3 بوده است. همه چیز به آغاز ماجرا بر می‎گردد، گوشی وان‎پلاس One رنگ […]

مدل مشکی رنگ گوشی OnePlus 3T به نظر جدید می‎آید، عمر آن به سختی بیشتر از یک هفته است. گرچه، ویدئویی منتشر شده است که داستان پشت صحنه را متفاوت اعلام می‎کند، به نحوی که رنگ مشکی رنگ اصلی گوشی وان‎پلاس 3 بوده است.

همه چیز به آغاز ماجرا بر می‎گردد، گوشی وان‎پلاس One رنگ مشکی شاخص سنگ ماسه‎ای خود را داشت. نسل بعدی این گوشی نیز رنگ و طراحی سنگ‎ ماسه‎ای را حفظ کرد ولی شرکت وان‎پلاس با حجمی از درخواست‎ها روبرو شد که خواهان گوشی با بدنه‎ی آلومینیومی بودند و در نظرسنجی که برگزار شد آلومینیوم به ماسه ‎سنگ ترجیح داده شد.

و بنابراین تیم طراحی این شرکت تصمیم به ساخت مدل مشکی رنگ آلومینیومی وان‎پلاس 3 گرفتند. متاسفانه، میزان بازدهی محصول در ارائه‎ی یک رنگ مشکی کامل بسیار مشکل بود. به خصوص رنگ مشکی مات، از آن‎جایی‎که طراحان نمی‎خواستند محصولی بسازند که مستعد دریافت اثرانگشت زیاد شود و گوشی‎های دارای پنل پشتی براق از این قضیه نمی‎توانند فرار کنند. حتی مدل مشکی رنگ جدید دارای یک روکش ضد جذب اثرانگشت است.

تنها 600 دستگاه به رنگ GunMetal از 1000 نمونه‎ی تولید شده از مراحل بازرسی با موفقیت عبور کردند ولی این اعداد برای مدل مشکی رنگ بدتر و از 1000 دستگاه تنها 400 عدد بود. فرآیند ساخت مدل‎های دارای بدنه‎ی مشکی فلزی بیش از یک سال طول کشید تا به نحوی باشد که وان‎پلاس آن‎ها را نیاز داشت.

جدا از نسخه‎ی محدود colette edition (تنها به صورت انحصاری 250 دستگاه در یک فروشگاه در پاریس فروخته شده است)، سایر نمونه گوشی‎های مشکی رنگ OnePlus 3T در اینترنت برای فروش به چشم می‎خورند. قیمت آن مشابه با مدل 128 گیگابایتی به رنگ Gunmetal و طلائی ملایم است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال