سرعت وای فای ۷ پنج برابر بیشتر از وای فای ۶ به ۵ گیگابیت بر ثانیه رسید

طی همکاری اینتل و برادکام دمویی از وای فای ۷ ارائه شد که در آن سرعت این فناوری به ۵ گیگابیت بر ثانیه می رسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دموی فناوری وای فای ۷ توسط اینتل و برادکام منتشر شد که در آن سرعت این فناوری به ۵ گیگابیت بر ثانیه […]

طی همکاری اینتل و برادکام دمویی از وای فای ۷ ارائه شد که در آن سرعت این فناوری به ۵ گیگابیت بر ثانیه می رسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دموی فناوری وای فای ۷ توسط اینتل و برادکام منتشر شد که در آن سرعت این فناوری به ۵ گیگابیت بر ثانیه می رسد. این رقم حدود پنج برابر بیشتر از سرعت وای فای ۶ است و نسبت به وای فای 6E نیز حدود ۲.۵ برابر بیشتر است. در این آزمایش از یک لپ تاپ اینتل و اکسس پوینت برادکام استفاده شد.

در حالیکه هنوز وای فای 6 و 6E در بازار حضور پیدا نکرده اند برخی شرکت ها به دنبال فناوری های بعدی این بخش هستند. از جمله این شرکت ها اینتل و برادکام هستند که سعی دارند وای فای ۷ را به فناوری AR و VR بیاورند. دلیل آن نیز تاخیر کم و پشتیبانی از چندین استریم ویدئویی با رزولوشن بالاست. این فناوری می تواند به گیمرها نیز در رهایی از محدودیت های شبکه کمک کند.

فناوری وای فای ۷ تائیدیه خود را در اواسط سال ۲۰۲۳ دریافت خواهد کرد و احتمالا محصولات مربوط به آن نیز در ۶ ماهه دوم سال آینده به بازار خواهد آمد. طبق پیش بینی ها در ابتدا محصولات رده بالا به این فناوری مجهز می شوند. طبق پیش بینی ها محصولات جدید مبتنی بر وای فای ۷ با استانداردهای گذشته نیز همخوانی خواهد داشت.

آنچه در مورد وای فای ۷ عرضه شد تنها دموی این فناوری بوده است و باید منتظر بود تا ببینیم این عرضه واقعی آن نیز می تواند موفق باشد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال