بررسی جدیدترین ویرایش ویندوز 10 نسخه‌ی بیلد 10240

مایکروسافت تا چند روز دیگر به طور رسمی کاربران خود را به ویندوز 10 مجهز کرده و نهایتا یک تعادلی را در دنیای ویندوز ایجاد می‌کند. در چند سال گذشته سیستم عامل ویندوز دچار تغییرات زیادی بوده و شاید 29 جولای شاهد بهترین تغییر ایجاد شده در ویندوز باشیم. مایکروسافت قصد دارد در این تاریخ […]

مایکروسافت تا چند روز دیگر به طور رسمی کاربران خود را به ویندوز 10 مجهز کرده و نهایتا یک تعادلی را در دنیای ویندوز ایجاد می‌کند. در چند سال گذشته سیستم عامل ویندوز دچار تغییرات زیادی بوده و شاید 29 جولای شاهد بهترین تغییر ایجاد شده در ویندوز باشیم. مایکروسافت قصد دارد در این تاریخ به طور رسمی از ویندوز 10 رونمایی کند و به همین علت نگاهی به آخرین ویرایش منتشر شده توسط این کمپانی با شماره بیلد 10240 می‌اندازیم.

بدون شک می‌توان مهم‌ترین ویژگی ویندوز 10 را بازگشت منوی استارت دانست که این منو را در ویندوز 8 شاهد نبودیم. مایکروسافت اعلام کرده که این ویژگی را به خاطر درخواست بسیار زیاد کاربران و همچنین آشناتر بودن کاربران با منوی استارت به ویندوز 10 اضافه کرده است. دیدن منوی استارت در ویندوز 10 دقیقا مثل دیدن یک دوست قدیمی می‌باشد.

بررسی جدیدترین ویرایش ویندوز 10 با شماره بیلد 10240

در ویندوز 10 منوی استارت را می‌توان ترکیبی از ویندوز 8 و ویندوز 7 نام برد. در این منو شما نه تنها به برنامه‌هایی که اخیرا اجرا کردید دسترسی خواهید داشت بلکه مهم‌ترین ویژگی‌های ویندوز نیز در این منو گنجانده شده است. مطمئنا شما نیز از این ویژگی استفاده‌ی زیادی خواهید کرد و همزمان از خود این سوال را می‌پرسید که واقعا مایکروسافت چرا این منوی محبوب را در ویندوز 8 حذف کرد؟

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ویندوز 10 دستیار صوتی Cortana است که جوابی به دستیار صوتی Google Now می‌باشد. کورتونا که چند مدتی است بر روی گوشی‌های هوشمند در حال اجرا شدن است نسبتا دستیار هوشمندی به نظر می‌آید. مایکروسافت معتقد است که کورتونا هر چه بیشتر با شما کار کند باهوش‌تر خواهد شد و از طرفی دیگر هر چه بیشتر شما به او اطلاعات بدهید او نیز با آگاهی بیشتری با شما صحبت می‌کند.

بررسی جدیدترین ویرایش ویندوز 10 با شماره بیلد 10240

به هر حال تا معرفی ویندوز 10 توسط مایکروسافت تنها 9 روز باقی مانده و تک نیوز سعی می‌کند جدیدترین اخبار مربوط به این سیستم عامل را برای شما منتشر کرد. اگر شما نیز به دیدن ویدیوی جدیدترین بیلد ویندوز 10 علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/sw6RQ[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال