تاریخ انتشار ویندوز 10 برای ایکس باکس وان مشخص شد

دیشب در نمایشگاه گیمزکام که سالیانه در آلمان برگزار می‌شود مایکروسافت خبر‌های خوبی را برای دارندگان کنسول نسل هشتمی این شرکت داشت. از جمله این خبر‌ها می‌توان به منتشر شدن ویندوز 10 برای ایکس باکس وان به همراه DirectX 12  اشاره کرد. در حالیکه هنوز تکلیف خیلی از کاربران گوشی‌های هوشمند لومیا برای دریافت ویندوز […]

دیشب در نمایشگاه گیمزکام که سالیانه در آلمان برگزار می‌شود مایکروسافت خبر‌های خوبی را برای دارندگان کنسول نسل هشتمی این شرکت داشت. از جمله این خبر‌ها می‌توان به منتشر شدن ویندوز 10 برای ایکس باکس وان به همراه DirectX 12  اشاره کرد.

در حالیکه هنوز تکلیف خیلی از کاربران گوشی‌های هوشمند لومیا برای دریافت ویندوز 10 مشخص نیست، مایکروسافت دیشب اعلام کرد که ویندوز 10 در ماه نوامبر برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

با عرضه‌ی ویندوز 10 برای کنسول ایکس باکس وان، کاربران این کنسول می‌توانند از مزیت‌های زیادی برخوردار شوند. رابط کابری مناسب این ویندوز و همچنین استفاده از برنامه‌های مختلف این ویندوز درون کنسول از نکات قابل توجه این سیستم عامل می‌باشد. انتشار ویندوز 10 برای ایکس باکس وان از یک جهت دیگر نیز می‌تواند به ایکس باکس وان کمک کند. مایکروسافت با این به روز رسانی، کار بسیار راحت‌تری را برای همگام سازی میان بازی‌های رایانه‌های شخصی و ایکس باکس خواهد داشت بنابراین باید شاهد پیشرفت قابل توجه بازی‌های انحصاری این کنسول باشیم.

با متشر شدن ویندوز 10، کاربران از این پس می‌توانند بیش از 100 بازی از کنسول ایکس باکس 360 را نیز بر روی ایکس باکس وان اجرا کنند. این قابلیت را مایکروسافت در نمایشگاه E3 رونمایی کرد و دیشب جزئیات بیشتری را در اختیار قرار داد. بنابراین کاربران گلد ایکس باکس وان، می‌توانند از این به بعد بازی‌هایی که برای کنسول ایکس باکس 360 نیز رایگان می‌شوند را نیز استفاده بکنند.

همانطور که می‌دانید ایکس باکس وان آمار فروش خوبی را نسبت به رقیب خود پلی اسیتشن 4 نداشته است. به نظر شما آیا این تغییرات و از همه مهم‌تر ویندوز 10 باعث بهبود عملکرد این کنسول در بازار می‌شود؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال