به‎روزرسانی Creators Update ویندوز 10 منتشر شد

در حدود یک هفته قبل کاربران ویندوز 10 می‎توانستند به‎روزرسانی Creators Update ویندوز 10 را به صورت دستی دانلود کنند و حال شرکت مایکروسافت عرضه‎ی آن را شروع کرده است. کاربرانی که دوست ندارند به صورت دستی سیستم خود را آپدیت کنند، این به‎روزرسانی را در قالب یک آپدیت OTA کم‎کم دریافت خواهند کرد. توجه […]

در حدود یک هفته قبل کاربران ویندوز 10 می‎توانستند به‎روزرسانی Creators Update ویندوز 10 را به صورت دستی دانلود کنند و حال شرکت مایکروسافت عرضه‎ی آن را شروع کرده است. کاربرانی که دوست ندارند به صورت دستی سیستم خود را آپدیت کنند، این به‎روزرسانی را در قالب یک آپدیت OTA کم‎کم دریافت خواهند کرد.

توجه داشته باشید که عرضه‎ی کامل به‎روزرسانی Creators Update ویندوز 10 به صورت OTA چند ماهی طول می‎کشد. بنابراین توصیه می‎شود که کاربران از مزیت قابلیت Update Assistant ویندوز استفاده و این آپدیت را فورا دریافت کنند.

مایکروسافت قابلیت‎های جدید فراوانی در این آپدیت و تغییراتی را لحاظ کرده است که کاربران گزارش داده بودند. این شرکت تجربه‎ی به‎روزرسانی را با دانلودهای افتراقی بهبود بخشیده است که نه تنها اندازه‎ی آپدیت را کاهش خواهد داد بلکه کاربران در رابطه با زمان نصب به‎روزرسانی‎ها انعطاف‎پذیری بیشتری خواهند داشت.

نیازی به گفتن نیست که این به‎روزرسانی، بزرگترین آپدیتی به شمار می‎رود که تا به حال مایکروسافت برای ویندزو 10 عرضه کرده است. این شرکت در حال کار بر روی آپدیت دیگری است که گفته می‎شود تعداد قابلیت‎های آن کم بوده ولی در بحث زیبایی ویندوز تغییرات بسیاری به همراه خواهد آورد.

اخیرا تصاویری در محیط اینترنت منتشر شده بود که نگاهی به تغییرات رابط‎کاربری ویندوز انداخته بودند که آپدیت بعدی با خود به همراه خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال