آپدیت جدید ویندوز 10، بروزرسانی خودکار نرم‌افزارها را غیر فعال خواهد کرد

یکی از نکات آزاردهنده در مورد ویندوز 10، بروزسانی خودکار نرم‌افزارها در ویندوز می‌باشد که حتی امکان غیر فعال کردن آن نیز وجود ندارد. اما اخیرا مایکروسافت یک بروزرسانی جدید با نام Windows 10 Cumulative Update 5 عرضه کرده که بروزرسانی خودکار نرم‌افزارها در ویندوز 10 را متوقف و حتی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند […]

یکی از نکات آزاردهنده در مورد ویندوز 10، بروزسانی خودکار نرم‌افزارها در ویندوز می‌باشد که حتی امکان غیر فعال کردن آن نیز وجود ندارد. اما اخیرا مایکروسافت یک بروزرسانی جدید با نام Windows 10 Cumulative Update 5 عرضه کرده که بروزرسانی خودکار نرم‌افزارها در ویندوز 10 را متوقف و حتی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند نرم‌افزارها را به صورت دستی، بروزرسانی نمایند.

بروزرسانی Cumulative Update 5 (با شماره‌ی KB3081448)، یکی از سه آپدیتی است که مایکروسافت روز سه‌شنبه منتشر نمود. دو آپدیت دیگر در مورد سایر مشکلات ویندوز بوده و با نام‌های out-of-box experience و Windows 10 upgrading process عرضه شده‌اند و ارتباط چندانی با مشکل آپدیت خودکار نرم‌افزارها ندارند. بدون شک مایکروسافت این آپدیت را تنها برای امکان غیر فعال کردن بروزرسانی خودکار نرم‌افزارهای ویندوز منتشر نکرده است. بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بدانند چه تغییراتی در این آپدیت وجود دارد، که در پاسخ باید بگوییم که مایکروسافت در این مورد، تنها به ذکر “بهتر شدن عملکرد” بسنده کرده است.

اما اگر هنوز آپدیت Cumulative Update 5 را نصب نکرده‌اید، می‌توانید به تنظیمات رفته و از بخش Update & Security، اقدام به دریافت این بروزرسانی نمایید. پس از اینکه این آپدیت را نصب کردید، اپلیکیشن Store را اجرا کرده و از نوار ابزار، گزینه‌ی Profile را انتخاب نمایید. در بخش Settings از این صفحه، این امکان برای شما میسر شده که بتوانید بروزرسانی خودکار ویندوز را غیر فعال نمایید.

آیا شما هم با آپدیت خودکار اپلیکیشن‌های ویندوز 10 مشکل دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، همین حالا اقدام به دانلود آخرین بروزرسانی ویندوز 10 نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال