ویندوز 10 بدون اجازه برخی کاربران برای آن‌ها خود به خود نصب شده است

با اینکه مایکروسافت با عرضه‌ی ویندوز 10 توانست موفقیت‌های بسیار زیادی را در زمینه‌های مختلفی به دست آورده و نسخه‌ای بهبود یافته از ویندوز 8.1 را در اختیار کاربران قرار دهد، هنوز هم بسیاری از کاربران هستند که به خاطر مسائل مختلفی همچون وارد شدن به یک محیط جدید، مشکلات عدم سازگاری برخی از اپلیکیشن‌ها […]

با اینکه مایکروسافت با عرضه‌ی ویندوز 10 توانست موفقیت‌های بسیار زیادی را در زمینه‌های مختلفی به دست آورده و نسخه‌ای بهبود یافته از ویندوز 8.1 را در اختیار کاربران قرار دهد، هنوز هم بسیاری از کاربران هستند که به خاطر مسائل مختلفی همچون وارد شدن به یک محیط جدید، مشکلات عدم سازگاری برخی از اپلیکیشن‌ها و موارد این‌چنینی، نمی‌خواهند که از این سیستم‌عامل استفاده و ویندوز 10 را دریافت نمایند.

اما برنامه‌هایی که مایکروسافت برای ویندوز 10 دارد، باعث شده تا این شرکت بخواهد نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود را به هر شکلی که ممکن است، در اختیار کاربران قرار دهد. پیشتر اطلاعاتی در مورد اینکه سیستم کاربران به صورت خودکار به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را دریافت می‌کرد، منتشر شده بود که بازخوردهای زیاد و البته منفی را نیز برای مایکروسافت به همراه داشت. اما اخیرا کاربران در حال گزارش این موضوع هستند که سیستم آنها بدون اجازه کاربران، ویندوز 10 را دریافت و آن را نصب نموده است! بله این موضوع حقیقت دارد و بسیاری اشاره کرده‌اند که پس از روشن کردن کامپیوتر خود، با پیغام نصب شدن ویندوز 10 مواجه شدن‌اند.

این در حالیست که مایکروسافت در واکنش به این اطلاعات، اذعان داشته که حتی اگر ویندوز 10 و به‌روزرسانی‌های آن به صورت خودکار دانلود شوند، باز هم برای نصب شدن و ارتقاء پیدا کردن سیستم‌عامل، کاربران باید چراغ سبز را نشان دهند و به هیچ‌وجه ویندوز 10 به صورت خودکار نصب نخواهد شد. در مورد دانلود شد به‌روزرسانی‌ها به صورت خودکار نیز مایکروسافت اعلام کرده که دانلود شدن هر چیزی، به تنظیماتی که کاربران برای قسمت “Windows Update” اعمال کرده‌اند، بستگی دارد و به صورت خودکار تا کاربران نخواهند، امکان به‌روز شدن این سیستم‌عامل و نصب شدن ویندوز 10 وجود ندارد.

در این مورد و اینکه تنظیمات بخش به‌روزرسانی‌های ویندوز کاربران به چه صورتی بوده نمی‌توانیم اظهار نظر کرده و یا چیزی را به صورت دقیق بگوییم، اما کاربران باید در این شرایط بیشتر حواسشان را جمع کنند! مایکروسافت وظیفه دارد به شکایاتی که از سوی کاربران دریافت کرده، پاسخ دهد و نمی‌تواند آنها را به حال خود گذارد. اما کاربران نیز باید سعی کنند تا از هر بستری که بتواند ویندوز 10 را به صورت خودکار دریافت می‌کند، جلویگری نموده تا در آینده دچار چنین مشکلاتی نشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال