ویندوز 10 موبایل تاکنون روی 5.7 درصد ویندوزفون‌های موجود نصب شده است

امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست که دو سیستم‌‌عامل اندروید و iOS دو پلتفرم غالب هستند که بیشترین تعداد کاربر گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرده‌اند. سایر پلتفرم‌های موجود نیز از وضعیت نگران هستند، چراکه اندروید و iOS از پلتفرم‌هایی چون تایزن، بلک‌بری و ویندوزفون تنها یک نام باقی گذاشته‌اند. حال این سؤال در […]

امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست که دو سیستم‌‌عامل اندروید و iOS دو پلتفرم غالب هستند که بیشترین تعداد کاربر گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرده‌اند. سایر پلتفرم‌های موجود نیز از وضعیت نگران هستند، چراکه اندروید و iOS از پلتفرم‌هایی چون تایزن، بلک‌بری و ویندوزفون تنها یک نام باقی گذاشته‌اند. حال این سؤال در رابطه با پلتفرم موبایل مایکروسافت یعنی ویندوزفون پیش می‌آید که آیا این سیستم‌عامل خواهد توانست دستاوردی را برای مایکروسافت رقم زده و سهم بیشتری از کاربران گوشی‌های هوشمند را به دست آورد؟

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط AdDuplex، استفاده از ویندوز 10 موبایل و به‌کارگیری آن تا اینجای کار نسبتاً خوب بوده است. از آنجایی که تعداد کاربرانی که نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل را دریافت کرده‌اند، نسبتاً بالا بوده است، مایکروسافت می‌تواند به عرضه رسمی این پلتفرم امیدوار و دلگرم باشد. باید توجه داشت که اگر همین روند استقبال کاربران از این نسخه ادامه داشته باشد، می‌توان تضمین کرد که عرضه نسخه‌های بعدی ویندوز برای موبایل را شاهد خواهیم بود.

adduplex-oct-OS-versions-640x382

طبق اظهارات AdDuplex، ویندوز 10 موبایل تاکنون روی 5.7 درصد از ویندوزفون‌های موجود نصب شده است که این آمار از ویندوز 7 بیشتر بوده و کم‌کم در حال رسیدن به ویندوز 8 موبایل است که 9.4 درصد کاربران ویندوز را در اختیار دارد. گفتنی است که رایج‌ترین نسخه از ویندوز موبایل، نسخه 8.1 است که روی 79.3 درصد از ویندوزفون‌های کاربران در حال استفاده است.

باید خاطر نشان کرد که ویندوز 10 موبایل راه طولانی را برای دستیابی به جایگاه کنونی ویندوز 8.1 موبایل در پیش دارد؛ اما جای بسی امیدواری است که این نسخه قبل از عرضه انبوه توانسته در مدت کوتاهی به نرخ 5.7 درصدی کاربران دست ‌یابد. همان‌طور که اشاره کردیم، انتظار می‌رود که پس از عرضه رسمی ویندوز 10 برای موبایل، شاهد افزایش این آمار باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال