ویندوز 10 حالا روی 10.9 درصد از ویندوز‌فون‌های کاربران نصب شده است

براساس اطلاعات منتشر شده از شبکه‌‌ی اطلاعاتی AdDuplex، حدود 11 درصد از کاربران ویندوزفون، از جدیدترین نسخه‌ی این سیستم‌عامل یعنی ویندوز 10 موبایل استفاده می‌کنند. این آمار نسبت به ماه گذشته تنها 0.5 درصد افزایش داشته که نشان می‌دهد ویندوز 10 بر روی گوشی‌های‌هوشمند، آن‌طور که انتظارش می‌رفت مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است. نسخه‌ی 8.1 […]

براساس اطلاعات منتشر شده از شبکه‌‌ی اطلاعاتی AdDuplex، حدود 11 درصد از کاربران ویندوزفون، از جدیدترین نسخه‌ی این سیستم‌عامل یعنی ویندوز 10 موبایل استفاده می‌کنند. این آمار نسبت به ماه گذشته تنها 0.5 درصد افزایش داشته که نشان می‌دهد ویندوز 10 بر روی گوشی‌های‌هوشمند، آن‌طور که انتظارش می‌رفت مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است. نسخه‌ی 8.1 ویندوزفون مایکروسافت با داشتن حدود 78 درصد کاربر، همچنان به عنوان محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی این شرکت شناخته شده و بعد از آن، ویندوزفون 8 با داشتن 7.4 درصد کاربر در رتبه‌ی دوم این آمار قرار گرفته است.

یکی از آمارهای دیگری که در این خصوص منتشر شده و به نظر نمی‌رسد مایکروسافت را زیاد خوشحال کند، این است که حدود 75 درصد از کاربرانی که از ویندوز 10 در گوشی خود استفاده می‌کنند، این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز را از طریق به‌روزرسانی دریافت کرده‌اند؛ این بدان معناست که تنها 25 درصد از کاربران ویندوز 10 موبایل، با خرید گوشی جدیدی به این نسخه دست یافته‌اند. آمارهای امروز در حالی منتشر شده‌اند که ویندوزفون مایکروسافت تنها 1 تا 3 درصد از پلتفرم‌های گوشی‌های‌هوشمند را تشکیل داده و اندروید و iOS فعلا به دیگر پلتفرم‌های موبایل اجازه‌ی خودنمایی را نمی‌دهند.

اما اگر بخواهیم به گوشی‌هایی که از ویندوز مایکروسافت استفاده می‌کنند نگاهی بیندازیم به آمار فوق‌العاده‌ی 98 درصدی گوشی‌های لومیا این شرکت می‌رسیم. گوشی OneTouch شرکت آلکاتل، حدود 0.58 درصد از این آمار را در اختیار داشته و بعد از آن گوشی‌های دیگر نظیر گوشی شرکت اچ‌تی‌سی و شرکت Blur در رتبه‌ی بعد قرار گرفته‌اند. در میان ویندوزفون‌های شرکت مایکروسافت به گوشی لومیا 535 می‌رسیم که با در اختیار داشتن آماری 13.4 درصدی حرف اول را در میان لومیاهای مایکروسافت می‌زند. بعد از آن به گوشی لومیا 640 با 11.9 درصد و لومیا 550 با 11.2 درصد می‌رسیم که در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال