آخرین نسخه از ویندوزفون 10 با قابلیت ضبط مکالمات عرضه خواهد شد

ویندوز 10 موبایل احتمالاً از قابلیت ضبط تماس برخوردار باشد. گزارشات منتشر شده پیرامون آخرین نسخه از ویندوز 10 موبایل (Build 10149)، حاکی از آنند که این نسخه، قابلیت ضبط تماس را ارائه خواهد داد. پیش از این مایکروسافت قادر به اجرای این قابلیت در پلتفرم ویندوزفون نبوده است و آن را هم در نسخه‌های […]

ویندوز 10 موبایل احتمالاً از قابلیت ضبط تماس برخوردار باشد. گزارشات منتشر شده پیرامون آخرین نسخه از ویندوز 10 موبایل (Build 10149)، حاکی از آنند که این نسخه، قابلیت ضبط تماس را ارائه خواهد داد.

پیش از این مایکروسافت قادر به اجرای این قابلیت در پلتفرم ویندوزفون نبوده است و آن را هم در نسخه‌های پیشین پلتفرم موبایل خود قرار نداده است. حتی دو شرکت بزرگ اپل و گوگل هم که صاحب امتیاز سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید هستند، این ویژگی را در سیستم‌عامل‌های خود قرار نداده‌اند.

Application-called-Voice-Recorder-appears...

در آخرین نسخه از ویندوز 10 موبایل، با استفاده از اپلیکیشن مدیریت فایل، در میان پوشه‌هایی نظیر تصاویر، آهنگ‌های زنگ، دانلودها و اسناد، یک پوشه جدید با نام تماس‌های ضبط شده پیدا شده است. ظاهراً مایکروسافت در آخرین به‌روزرسانی قصد دارد تا برای اولین‌بار قابلیت ضبط تماس را به همراه یک اپلیکیشن ضبط صدا به صورت پیش‌فرض ارائه کند.

باید توجه داشت که برخی از کشورها و دولت‌ها در رابطه با ضبط تماس، قوانین و مقررات را اعمال کرده‌اند که در یک سناریوی ایده آل این مسئله بدون رضایت طرف مقابل مکالمه، نباید نباید اینجام شود.

مایکروسافت قصد دارد تا ویندوز 10 را در 29 ژولای عرضه کند، ولی از زمان عرضه این نسخه از ویندوز برای موبایل اطلاعاتی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال