ویندوز 10 از آذرماه برای گوشی‌های ویندوزی عرضه خواهد شد

آخرین پرچم‌داران مایکروسافت، لومیا 950 و لومیا 950XL که دیشب رسماً رونمایی شدند، قرار است از ماه آینده میلادی روانه بازار شوند و به طبع اولین گوشی‌هایی خواهند بود که ویندوز 10 موبایل را تجربه می‌کنند. طبق نوشته‌ای که مایکروسافت در صفحه فیس‌بوک لومیا منتشر کرده، این شرکت قرار است عرضه ویندوز 10 موبایل را […]

آخرین پرچم‌داران مایکروسافت، لومیا 950 و لومیا 950XL که دیشب رسماً رونمایی شدند، قرار است از ماه آینده میلادی روانه بازار شوند و به طبع اولین گوشی‌هایی خواهند بود که ویندوز 10 موبایل را تجربه می‌کنند. طبق نوشته‌ای که مایکروسافت در صفحه فیس‌بوک لومیا منتشر کرده، این شرکت قرار است عرضه ویندوز 10 موبایل را از آذرماه آغاز کنند. اینکه پروسه دریافت این به‌روزرسانی برای ویندوزفون‌ها چقدر طول بکشد، تنها به خود مایکروسافت بستگی خواهد داشت.

اهالی ردموند عنوان کرده‌اند: اینکه اکثر گوشی‌های لومیا این آپدیت را دریافت خواهند کرد، به‌خاطر جاه‌طلبی ما و ایجاد رقابت است. برای دریافت این آپدیت نیازمند 8 گیگابایت حافظه داخلی در گوشی خود خواهید بود و آز آن‌جایی که اکثر گوشی‌ها لومیا از این میزان حافظه برخوردار هستند، طیف کثیری از آن‌ها به‌روزرسانی خواهند شد؛ اما در میان بخت با کاربران گوشی‌هایی چون لومیا 530 یار نبود و این افراد باید قید دریافت به‌روزرسانی را بزنند.

به گفته مایکروسافت تنها گوشی‌ها لومیا که قابلیت Denin را اجرا می‌کنند قادر خواهند بود ارتقای کامل را تجربه کنند و سایر گوشی‌ها، تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویندوز 10 را اجرا نخواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال