سپتامبر، زمان عرضه‌ی Windows 10 Mobile خواهد بود

همانطور که می‌دانید زمان زیادی به عرضه‌ی Windows 10 باقی نمانده و نسخه‌ی موبایلی از این سیستم‌عامل که قرار است به زودی برای تلفن‌های هوشمند عرضه شود نیز Windwos 10 Mobile نام دارد. طبق اسلاید جدیدی که توسط وب‌سایت Neowin منتشر شده، این سیستم‌عامل قرار است در ماه سپتامبر در اختیار کاربران قرار گیرد. Neowin […]

همانطور که می‌دانید زمان زیادی به عرضه‌ی Windows 10 باقی نمانده و نسخه‌ی موبایلی از این سیستم‌عامل که قرار است به زودی برای تلفن‌های هوشمند عرضه شود نیز Windwos 10 Mobile نام دارد. طبق اسلاید جدیدی که توسط وب‌سایت Neowin منتشر شده، این سیستم‌عامل قرار است در ماه سپتامبر در اختیار کاربران قرار گیرد. Neowin مدعی شده که این اسلاید، از منابع داخلی مایکروسافت و در یکی از کنفرانس‌های رسمی آنها درز پیدا کرده است.

Windows 10 Mobile tipped to arrive in September

همانطور که مشاهده می‌کنید، در این اسلاید زمانی تقریبی از عرضه‌ی Windows 10 نوشته شده است که می‌تواند حقیقت داشته باشد و حتی می‌تواند به واقعیت تبدیل نشود. محدوده‌ی زمانی که در این اسلاید به آن اشاره شده، ماه سپتامبر می‌باشد اما شاید این برنامه‌ی زمانی برای شرکای مایکروسافت و کمپانی‌های بزرگ باشد چرا که همیشه نسخه‌ای از چنین سیستم‌عامل‌هایی، ابتدا در اختیار کمپانی‌های بزرگ قرار گرفته و پس از آن و با فاصله‌ی کوتاهی، در اختیار کاربران نیز قرار می‌گیرد.

احتمالا در روز 29 ژولای (هفتم مرداد ماه) و با عرضه‌ی Windows 10، اطلاعات زیادی در مورد این سیستم‌عامل در اختیارمان قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال