آپدیت ویندوز 10 موبایل برای ویندوزفون‌های قدیمی‌تر امسال عرضه نخواهد شد

همیشه به‌روز بودن در دنیای تکنولوژی و داشتن جدیدترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارها حس خوبی را به کاربران القا می‌کند اما امروز مایکروسافت خبر بدی را برای کسانی که از گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی استفاده می‌کنند منتشر کرده که براساس آن به‌روز رسانی ویندوز 10 برای این گوشی‌ها تا اوایل سال آینده‌ی میلادی عرضه نخواهد شد. کسانی که […]

همیشه به‌روز بودن در دنیای تکنولوژی و داشتن جدیدترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارها حس خوبی را به کاربران القا می‌کند اما امروز مایکروسافت خبر بدی را برای کسانی که از گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی استفاده می‌کنند منتشر کرده که براساس آن به‌روز رسانی ویندوز 10 برای این گوشی‌ها تا اوایل سال آینده‌ی میلادی عرضه نخواهد شد. کسانی که گوشی‌شان دارای نسخه‌ی ویندوز 8.1 به پایین است باید کمی بیشتر حوصله به خرج دهند تا در نهایت در کریسمس سال 2016 بتوانند به‌روز رسانی ویندوز 10 را برای گوشی خود دریافت کنند. این خبر را امروز مایکروسافت به طور رسمی منتشر کرد.

مایکروسافت در گذشته اعلام کرده بود که کاربرانی که دارای گوشی‌های‌ لومیا ویندوز 8.1 هستند در این ماه به‌روز رسانی ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد. باتوجه به اینکه تقریبا به اواخر ماه رسیده‌ایم و خبری از ویندوز 10 نشده است مایکروسافت این خبر را اعلام کرده که براساس آن این کاربران باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

بازهم مایکروسافت تاریخ دقیقی را برای به‌روز رسانی ویندوز 10 برای گوشی‌های‌هوشمند لومیا اعلام نکرده است و تنها به گفتن عبارت ” اوایل سال آینده” بسنده کرده است. باید منتظر ماند و دید مایکروسافت نهایتا در چه تاریخی ویندوز 10 را برای گوشی‌های هوشمندش عرضه می‌کند. یکی دیگر از سوال‌هایی که مطرح شده این است که آیا دستگاه‌هایی که ویندوز 10 را دریافت می‌کنند باتوجه به تغییر زمان این آپدیت، دچار تغییر خواهند شد یا اینکه هنوز برنامه‌ی قبلی مایکروسافت برای به‌روز رسانی گوشی‌های خود ثابت است؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال