تا کنون ویندوز 10 بر روی 75 میلیون دستگاه در سراسر جهان نصب شده است

مایکروسافت ویندوز 10 را در 29 ژولای یعنی 28 روز پیش به صورت جهانی عرضه نمود و آمار منتشر شده، نشان داد که تنها در عرض 24 ساعت، این سیستم‌عامل بر روی بیش از 14 میلیون دستگاه نصب شده بود. طبق آمار جدیدی که مایکروسافت منتشر ساخته، با گذشت تقریبا 1 ماه از زمان عرضه‌ی […]

مایکروسافت ویندوز 10 را در 29 ژولای یعنی 28 روز پیش به صورت جهانی عرضه نمود و آمار منتشر شده، نشان داد که تنها در عرض 24 ساعت، این سیستم‌عامل بر روی بیش از 14 میلیون دستگاه نصب شده بود. طبق آمار جدیدی که مایکروسافت منتشر ساخته، با گذشت تقریبا 1 ماه از زمان عرضه‌ی این سیستم‌عامل، حالا 75 میلیون دستگاه به آخرین نسخه‌ی ویندوز مجهز شده‌اند. این خبر توسط آقای یوسف مِهدی و از طریق شبکه‌ی اجتماعی توئیتر منتشر شده است.

طبق صحبت‌های آقای مِهدی، 90,000 کامپیوتر  و تبلت ویژه در 92 کشور مختلف هم‌اکنون به این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند. حتی برخی از سیستم‌هایی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند، در سال 2007 ساخته شده‌اند و شاید قدیمی‌تر از آنها هم وجود داشته باشد.

Windows 10 now installed on more than 75 million devices around the globe 2

از دید دنیای گیم نیز، آقای مِهدی اذعان داشته که تا کنون بیش از 122 سال گیم‌پلی از بازی‌های ایکس‌باکس و PC به صورت آنلاین انجام و ضبط شده است. کورتانا نیز به نظر می‌آید که میان کاربران محبوب باشد چرا که در پاسخ به جمله‌ی “یک جک بگو”، کورتانا بیش از نیم میلیون بار جک‌های مختلفی را بیان کرده است که بسیار جالب به نظر می‌رسد. حتی در بخش Windwos Store نیز اپلیکیشن‌های مخصوص ویندوز 10 در مقابل با اپلیکیشن‌های ویندوز 8، شش برابر بیشتر دانلود شده‌اند که همه‌ی اینها نشان از محبوبیت بالای این سیستم‌عامل دارد.

آیا شما هم از کاربران ویندوز 10 هستید؟ به نظر شما دستیار مجازی کورتانا تا چه اندازه می‌تواند به کاربران در انجام کارها کمک کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال