ویندوز 10 حالا روی بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان نصب شده است

11 ماه از زمانی که مایکروسافت سیستم‎عامل جدید خود یعنی ویندوز 10 را در مرداد سال 1394 عرضه کرده است گذشته و حالا طبق آمار انتشار شده توسط این شرکت، ویندوز 10 بر روی 350 میلیون دستگاه‎ در سراسر جهان نصب شده است. رئیس بخش دستگاه‎ها و ویندوز مایکروسافت آقای تری مایرسون در پستی در […]

11 ماه از زمانی که مایکروسافت سیستم‎عامل جدید خود یعنی ویندوز 10 را در مرداد سال 1394 عرضه کرده است گذشته و حالا طبق آمار انتشار شده توسط این شرکت، ویندوز 10 بر روی 350 میلیون دستگاه‎ در سراسر جهان نصب شده است.

رئیس بخش دستگاه‎ها و ویندوز مایکروسافت آقای تری مایرسون در پستی در بلاگ رسمی مایکروسافت این آمار جدید را منتشر و طی همان پست تاریخ عرضه‎ی آپدیت سالگرد ویندوز 10 را 12 مرداد اعلام کرده است.

او چنین گفته است “ما مایل هستیم از تک تک افرادی که به ویندوز 10 آپگرید کرده‎اند تشکر ویژه‎ای بکنیم. با توجه به این‎که حالا بیش از 350 میلیون دستگاه ویندوز 10 را نصب کرده‎اند، سطح رضایت مشتریان به نسبت تمامی نسخه‎های قبلی ویندوز بیشتر و مدت زمان کار مشتریان با این سیستم‎عامل نیز فوق‎العاده زیاد است به نحوی که بیش از 135 میلیارد ساعت صرف استفاده از ویندوز 10 از زمان عرضه‎ی آن شده است. ما خوشحال هستیم که بسیاری از شما بهره‎وری‎های بیشتری از این سیستم‎عامل داشته‎اید و از ویندوز10 بیشتر لذت برده‎اید. بازخورد شما یک جنبه‎ی کلیدی در طراحی آپدیت سالگرد ویندوز 10 بوده است.”

حدود دو ماه قبل بود که مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 10 بر روی 300 میلیون دستگاه نصب شده است. این موفقیت جدید نشان می‎دهد که به این رقم تنها در عرض دو ماه 50 میلیون افزایش داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال