ویندوز 10 مایکروسافت تاکنون بیش از 200 میلیون بار روی رایانه‌های کاربران نصب شده است

با نزدیک‌تر شدن به پایان سال 2015 میلادی، تعداد دستگاه‌هایی که ویندوز 10 بر روی آنها نصب شده به سرعت در حال افزایش است. این دستگاه‌ها که حالا تعداد آنها به 200 میلیون رسیده، نشان می‌دهد که مایکروسافت واقعا با عرضه‌ی ویندوز 10 موفقیت بسیار خوبی را به دست آورده است. همچنین باید اشاره داشته […]

با نزدیک‌تر شدن به پایان سال 2015 میلادی، تعداد دستگاه‌هایی که ویندوز 10 بر روی آنها نصب شده به سرعت در حال افزایش است. این دستگاه‌ها که حالا تعداد آنها به 200 میلیون رسیده، نشان می‌دهد که مایکروسافت واقعا با عرضه‌ی ویندوز 10 موفقیت بسیار خوبی را به دست آورده است. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این سیستم‌عامل در روز اول عرضه، بر روی 14 میلیون دستگاه نصب شد و در مدت کمتر از سه روز، تعداد این دستگاه‌ها به 50 میلیون رسید و نهایتا تا ابتدای ماه اکتبر نیز این تعداد به عدد 110 میلیون دستگاه رسید.

اینکه ویندوز 10 تا به امروز بر روی 200 میلیون دستگاه نصب شده واقعا دستاورد بسیار بزرگی براز این شرکت به حساب می‌آید و این یعنی مایکروسافت در مدت 5 ماه، توانسته نصب‌شدن 40 میلیون ویندوز 10 را به ازای هر مشاهده نماید.

البته نباید نقش مایکروسافت در عرضه کردن این ویندوز به صورت رایگان برای دارندگان ویندوز 7.1 و ویندوز 8 را نادیده بگیریم چرا که همین موضوع باعث شده بود تا ویندوز 10 با سرعت بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار بگیرند. هدف اصلی مایکروسافت رسیدن به 1 میلیارد دستگاه در مدت سه سال است و با سرعتی که هم‌اکنون در پیش گرفته، احتمالا بتوانیم شاهد این میزان نیز باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال