ویندوز 10 برای بعضی از تلفن‌های هوشمند و کامپیوتر‌های شخصی زودتر عرضه می‌شود

اگر خبر‌ها را دنبال کرده باشید، مایکروسافت تاریخ عرضه‌ی رسمی ویندوز 10 را 29 جولای اعلام کرده بود. حالا این کمپانی در جدیدترین توئیت خود اعلام کرده که بعضی از تلفن‌های هوشمند و کامپیوتر‌های شخصی که به عنوان “کاندید” برگزیده شده‌اند زودتر این نسخه از ویندوز را دریافت می‌کنند. هدف اصلی مایکروسافت از این کار، […]

اگر خبر‌ها را دنبال کرده باشید، مایکروسافت تاریخ عرضه‌ی رسمی ویندوز 10 را 29 جولای اعلام کرده بود. حالا این کمپانی در جدیدترین توئیت خود اعلام کرده که بعضی از تلفن‌های هوشمند و کامپیوتر‌های شخصی که به عنوان “کاندید” برگزیده شده‌اند زودتر این نسخه از ویندوز را دریافت می‌کنند. هدف اصلی مایکروسافت از این کار، دریافت نظر کاربران و رفع کردن مشکلات تا جایی که امکانش باشد می‌باشد. مایکروسافت در توئیتر خود چنین نوشت:

ما چند تلفن هوشمند و کامپیوتر شخصی را به عنوان کاندید برای عرضه‌ی زودتر ویندوز 10 انتخاب کرده‌ایم. به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر می‌کنیم.

همانطور که مطلع هستید قرار بود که نسخه‌ی ویندوز برای گوشی‌های هوشمند دیرتر از نسخه‌ی کامپیوتر‌های شخصی عرضه شود. اما حالا شاید بتوان گفت که با توجه به این خبر این دو نسخه فعلا در کنار هم در مرحله‌ی نهایی آماده سازی برای عرضه هستند.

نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی‌های هوشمند از ماه فوریه عرضه شده و توانسته نظرات مثبتی را دریافت کند. مایکروسافت قرار است ویندوز 10 را برای تمامی دستگاه‌های لومیا که ویندوز 8 را اجرا می‌کنند عرضه کند. البته این انتشار برای دستگاه‌هایی که دارای حافظه‌ی رم 512 مگابایتی هستند با محدودیت‌هایی روبرو خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال