هفتم مرداد ماه، منتظر عرضه‌ی ویندوز 10 باشید

بالاخره پس از مدت‌ها حاشیه و شایعه در مورد زمان عرضه‌ی نهایی ویندوز 10، حالا یک مدرک موثق در اختیار کاربران قرار گرفته که نشان می‌‌دهد Windows 10، در تاریخ 29 ژولای (هفتم مرداد) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این موضوع زمانی مشخص شد که برخی از کاربران اقدام به ارتقاء ویندوز خود از 7 […]

بالاخره پس از مدت‌ها حاشیه و شایعه در مورد زمان عرضه‌ی نهایی ویندوز 10، حالا یک مدرک موثق در اختیار کاربران قرار گرفته که نشان می‌‌دهد Windows 10، در تاریخ 29 ژولای (هفتم مرداد) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این موضوع زمانی مشخص شد که برخی از کاربران اقدام به ارتقاء ویندوز خود از 7 و 8.1 به نسخه‌ی رایگان از ویندوز 10 مشغول بودند و با پیغام رسمی خود مایکروسافت، روبه‌رو شدند.

مایکروسافت پیش‌بینی کرده که حداقل 350 میلیون نفر از دارندگان ویندوز 7 و ویندوز 8.1، تا پایان سال جاری به صورت رایگان ویندوز خود را نسخه‌ی 10 ارتقاء دهند. البته بسیاری از کاربران نیز قادر خواهند بود تا در روز اول عرضه ویندوز 10، سیستم‌عامل خود را به صورت رایگان و با دریافت بروزرسانی‌ها لازم از سوی مایکروسافت، به ویندوز 10 ارتقاء دهند. البته برای بروزرسانی در روز اول، شرط و شروط‌هایی نیز از سوی مایکروسافت قرار داده که شاید برای شما نیز جذاب باشد.

Windows 10 Release Date Announced 2 Windows 10 Release Date Announced

برخی از کاربران در ارتقاء ویندوز خود، با آرم جدید از سوی مایکروسافت در برخی از نرم‌افزارهای خود روبه‌رو شده‌اند که نشان می‌دهد هر کاربر می‌تواند در یک زمان معین، سیستم‌عامل خود را در روز اول به نسخه‌ی رایگان ویندوز 10 ارتقاء دهد و زمانی که موعد آن فرا رسد، کاربر می‌تواند کار ارتقاء سیستم‌عامل را آغاز و یا ویندوز 10 را به صورت کامل از ابتدا نصب نماید و زمانی که این کار را انجام دهد، از لایسنس ویندوز 10 برای آن دستگاه برای همیشه برخوردار خواهد شد!

آیا شما نیز در زمان عرضه، ویندوز خود را به صورت رایگان ارتقاء خواهید داد؟ البته اگر در مورد بروزرسانی رایگان ویندوز خود اطلاعات زیادی ندارید، پیشنهاد می‌کنم خبر رسمی مایکروسافت در این زمینه را مطالعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال