مایکروسافت رابط کاربری مراحل نصب ویندوز 10 را دگرگون کرده‌است

چندی پیش مایکروسافت از سیستم‌عامل جدید خود با نام ویندوز 10 رونمایی کرد. پس از این رونمایی، ظاهرا مایکروسافت به آرامی در حال بروزرسانی و انجام تغییرات روی این محصول جدید است. در طول سالیانی که از عمر ویندوز می‌گذرد، یکی از مواردی که تغییرات زیادی نکرده است، رابط کاربری مراحل نصب ویندوز است. مایکروسافت این […]

چندی پیش مایکروسافت از سیستم‌عامل جدید خود با نام ویندوز 10 رونمایی کرد. پس از این رونمایی، ظاهرا مایکروسافت به آرامی در حال بروزرسانی و انجام تغییرات روی این محصول جدید است. در طول سالیانی که از عمر ویندوز می‌گذرد، یکی از مواردی که تغییرات زیادی نکرده است، رابط کاربری مراحل نصب ویندوز است. مایکروسافت این مسئله را در ویندوز 10 دستخوش تغییرات جدیدی کرده است.

بنا به گزارشات منتشر شده، اهالی ردموند در به‌روز‌رسانی جدید ویندوز 10، رابط کاربری و صورت پنجره‌های مربوط به پروسه نصب ویندوز را تغییر دادهاند. Neowein تصویری را در این رابطه منتشر کرده است که ظاهرا مربوط به محیط نصب ویندوز 10 است.

screen_shot_2015-03-07_at_5.10.02_pm_story

این تصویر حکایت از این دارد که محیط نصب ویندوز 10 در میانه خود یک حلقه دارد که روی درصد پیشرفت عملیات نصب متمرکز شده است و در پایین نیز جزئیات کامل این فرایند به همراه مراحل آن به چشم می‌خورد. در بالای صفحه پیامی مبنی بر نصب نسخه پیش‌نمایش ویندوز قرارگرفته است و در زیر آن متنی به کاربر متذکر می‌شود که در طول نصب چندین بار سیستم مجددا راه اندازی خواهد شد.

دقیقا مشخص نشده که چه زمانی مایکروسافت بیلد بعدی ویندوز 10 را منتشر خواهد کرد و اگر این صفحه واقعا مربوط به عملیات نصب ویندوز 10 باشد، روشن است که مایکروسافت تغییرات زیادی را در رابط کاربری این نسخه، قصد دارد به نمایش بگذارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال