اطلاعات جدیدی از ارتقای‌ ویندوز 10 منتشر شد

مایکروسافت استراتژی متفاوتی را برای معرفی ویندوز 10 و خبرهای این سیستم عامل انتخاب کرد به طوری که اگر کسی بخواهد از تمامی خبرهای این ویندوز و اطلاعات آن با خبر شود باید حسابی خود را مشغول جمع کردن خبر‌های مربوط به آن شود. مثل این که مایکروسافت قصد ندارد با ارائه‌ی یک برنامه‌ی منظم […]

مایکروسافت استراتژی متفاوتی را برای معرفی ویندوز 10 و خبرهای این سیستم عامل انتخاب کرد به طوری که اگر کسی بخواهد از تمامی خبرهای این ویندوز و اطلاعات آن با خبر شود باید حسابی خود را مشغول جمع کردن خبر‌های مربوط به آن شود. مثل این که مایکروسافت قصد ندارد با ارائه‌ی یک برنامه‌ی منظم خیال همه را راحت کند و هر روز خبری جدید را منتشر می‌کند. هنوز سوال‌های بسیاری در ذهن علاقه‌مندن به این سیستم عامل وجود دارد و بسیاری از این سوال‌ها هم هنوز بی پاسخ مانده‌اند. حالا ما سعی داریم تا اطلاعات جدیدی را در مورد یکی از سوال‌های شما مطرح کنیم.

به طور کلی کسانی که مشتاق به ارتقاء به نسخه‌ی جدید ویندوز هستند باید دارای ویندوز 7 یا ویندوز 8 باشند. البته این نسخه‌ از ویندوز برای تمامی دارندگان نسخه‌های قبلی ویندوز برای یک سال اول رایگان نبوده و نسخه‌های خاصی از ویندوز 7 و 8 می‌توانند به صورت رایگان یک سال از ویندوز 10 استفاده کنند.

کسانی که دارای نسخه‌های اصل ویندوز 7 نسخه‌ی Professional و Ultimate هستند به همراه ویندوز 8 و 8.1 نسخه‌ی Pro می‌توانند به ویندوز 10 نسخه‌ی Pro ویندوز خود را ارتقاء دهند.

کسانی هم که از نسخه‌ی Home Basic و نسخه‌ی Home Premium ویندوز 7 و همچنین ویندوز 8 و 8.1 همین نسخه‌ها استفاده می‌کنند قادر خواهند بود ویندوز خود را به ویندوز 10 نسخه‌ی Home ارتقاء دهند.

اما کسانی که از ویندوز 7 و 8 نسخه‌ی Enterprise استفاده می‌کنند به طور مستقیم آپدیتی را برای ویندوز 10 دریافت نخواهند کرد. این افراد برای آپدیت کردن به ویندوز 10 نیاز به ساخت اشتراک ویژه‌ای خواهند داشت که ممکن است شامل هزینه‌ای هم باشد در حالیکه مایکروسافت هنوز به طور قطعی این خبر را تایید نکرده است.

تقریبا تکلیف اکثر افراد مشخص شد. کسانی که هنوز به ویندوز XP و ویستا وفادار ماندند به احتمال خیلی زیاد آپدیتی را برای ارتقا به ویندوز 10 دریافت نخواهند کرد و از طرفی کسانی نیز که از نسخه‌ی کرک شده‌ی ویندوز استفاده می‌کنند نیاز به خرید نسخه‌ی اصلی ویندوز 10 برای استفاده از آن خواهند داشت.

سوال اصلی مربوط به ارتقا به ویندوز 10 برای پلتفرم موبایل به وجود می‌آید. یک سال رایگان بودن این نسخه برای تلفن‌های هوشمند اقدامی بسیار عجیب توسط مایکروسافت می‌تواند باشد. مایکروسافت اعلام کرد که خودش تمامی مسئولیت‌های مربوط به ارتقای ویندوز فون‌ها را بر عهده خواهد گرفت و اپراتور‌ها نیازی به ارائه‌ی آپدیت نخواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال