مایکروسافت به دنبال ساخت رام برای تبدیل اندروید به ویندوزفون می‌باشد

همانطور که در خبر‌ها داشتیم ویندوز 10 تابستان امسال به صورت رسمی منتشر می‌شود و مایکروسافت حدود سه ماه وقت دارد تا تمامی تغییرات لازم را بر روی این سیستم عامل محبوب انجام دهد. حالا خبر‌های مختلف حاکی از این است که مایکروسافت قصد دارد به کمک پرچمدار شیائومی Mi4 کاستوم رامی را تهیه کند که اندروید را به ویندوز تبدیل کند! البته شیائومی همکاری رسمی خود را با مایکروسافت تکذیب کرده اما این بدان معنا نیست که شیائومی هیچ گونه کمکی به مایکروسافت در این زمینه نکند.

همانطور که در خبر‌ها داشتیم، ویندوز 10 تابستان پیش رو به صورت رسمی عرضه می‌شود و مایکروسافت حدود سه ماه وقت دارد تا تمامی تغییرات لازم را بر روی این سیستم عامل محبوب انجام دهد. حالا خبر‌های مختلف حاکی از این است که مایکروسافت قصد دارد به کمک پرچمدار شیائومی Mi4 کاستوم رامی را تهیه کند که اندروید را به ویندوز تبدیل کند! البته شیائومی همکاری رسمی خود را با مایکروسافت تکذیب کرده، اما این بدان معنا نیست که شیائومی هیچ گونه کمکی به مایکروسافت در این زمینه نخواهد کرد.

در نهایت این آزمایشی که مایکروسافت بر روی شیائومی Mi4 انجام می‌دهد، کاملا اندروید را از این گوشی کنار می‌زند و تمامی ویژگی‌های یک دستگاه ویندوزی را به آن منتقل می‌کند. مایکروسافت معتقد است این رام به قدری برای کاربر مفید خواهد بود که وی اندروید را فراموش کرده و به سمت ویندوز روی می‌آورد، که البته این ممکن است رویایی بیش نباشد.

گوشی شیائومی اولین گوشی است که مایکروسافت در حال تست کردن بر روی آن می‌باشد و ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تست مایکروسافت بر روی دیگر گوشی‌ها باشیم. مایکروسافت به علت این که کاربران شیائوی هر هفته برای این شرکت نظر ارسال می‌کنند، شیائومی را انتخاب کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال