بازی محبوب Candy Crush Saga به صورت پیش‌فرض بر روی Windows 10 نصب شده است!

بازی‌های Minesweeper، FreeCell، Chip’s Challenge و بازی‌های دیگری را که در ویندوز 7 و ویندوز XP بودند به یاد دارید؟ حالا مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده که عنوان مشهور و محبوب Candy Crush Saga نیز در کنار بازی‌های قدیمی، به صورت پیش‌فرض بر روی Windows 10 خواهد گرفت. این بازی سرگرم‌کننده هم‌اکنون نیز بر روی گوشی‌هوشمند […]

بازی‌های Minesweeper، FreeCell، Chip’s Challenge و بازی‌های دیگری را که در ویندوز 7 و ویندوز XP بودند به یاد دارید؟ حالا مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده که عنوان مشهور و محبوب Candy Crush Saga نیز در کنار بازی‌های قدیمی، به صورت پیش‌فرض بر روی Windows 10 خواهد گرفت. این بازی سرگرم‌کننده هم‌اکنون نیز بر روی گوشی‌هوشمند میلیون‌ها نفر نصب شده و از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که این روزها هر کسی در اتوبوس، مترو، تاکسی و یا دانشگاه مشغول انجام آن است!

به متن رسمی مایکروسافت که در این مورد منتشر کرده توجه کنید:

“Soltaire، Minesweeper و Hearts. اینها بازی‌هایی هستند که میلیون بار در نسخه‌های مختلف ویندوز، افراد بسیار زیادی را سرگرم کرده‌اند و حالا این عناوین به ویندوز 10 باز خواهند گشت…اما بازی‌های جدیدی نیز وجود دارند که می‌توانند شما را سرگرم‌تر از گذشته کنند. حالا ما با شرکت‌های مختلفی برای نصب بازی‌هایی سرگرم‌کننده بر روی ویندوز 10 صحبت کرده‌ایم و مفتخریم اعلام کنیم که عنوان محبوب Candy Crush Saga ساخته‌ی شرکت King، به صورت پیش‌فرض بر روی ویندوز 10 قرار خواهد گرفت!”

بسیاری از افراد از شنیدن این خبر خوشحال شده‌اند. این عنوان فوق‌العاده لذت‌بخش بوده و شاید همین حالا که این متن را می‌خوانید، شما نیز این بازی سرگرم‌کننده را بر روی گوشی خود داشته باشید. اما توجه داشته باشید که این بازی به صورت “پیش‌فرض” بر روی ویندوز 10 قرار گرفته است. آیا مایکروسافت هم قصد دارد تا با شرکت‌های دیگر شریک شده و ویندوز را به محلی تبلیغاتی تبدیل کند؟ توجه کنید که بازی‌های قدیمی که همه‌ی ما با آنها خاطره‌های زیادی داریم، جزو عناوینی بوده‌اند که در Windows Store نیز منتشر می‌شدند و بازی‌های تبلیغاتی نبودند.

همین حالا نیز شرکت‌های عرضه‌کننده‌ی کامپیوترهای مختلف، به صورت پیش‌فرض برخی از محصولات خود را با نصب نرم‌افزارهای پیش‌فرض، به بازارهای تبلیغاتی تبدیل کرده‌‌اند که آخرین آنها نیز شرکت Lenovo بود. این شرایط به گونه‌ای بود که حتی کاربران نمی‌توانستند این نرم‌افزارها را از روی ویندوز خود حذف کنند!

به هر حال اضافه شدن یک عنوان محبوب به ویندوز 10، می‌تواند حرکتی هوشمندانه باشد اما فراموش نکنید که اگر قرار باشد تعداد این نرم‌افزارها و بازی‌ها زیاد باشد، باید در این مورد نگران شد…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال